Baby.Plein.nl
internet met inhoud

Wat is er op TV vandaag? Flits info

Home 
Markt 
Links 
Forum 
Zwangerschap
Geboorte
Na de geboorte
Babynamen
Financieel
Baby ABC
Voorspellen
Lezen
Advies
Geboortekaartjes
Winkels

Smulweb.nl
Vakantie aanbiedingen
Meer dan 250 cursussen!
Receptenweb.nl
Recepten.nl

Nieuw! Nationale Restaurantgids 2011
De 1.000 leukste restaurants van Nederland. Nu 9,95. Bestel hier
Koopzondag  

Love at first click  

Routeplanner  
Van
Naar

Evenementen  

Evenement toevoegen  

Beltonen  

Normaal Polyfoon  

Overnachten  
In:

Aantal sterren:  

Auto's  
occasion nieuw
merk
max. prijs

Banen  

oorbellen
  Bericht geplaatst door: 'nadia, 22:22 05-08

waar kan je tegnwoordig nog bij baby,s gaatjes laten schieten? bij ons doen ze het pas vanaf 4 jaar!!!!!! stuur me eff een mailtje als je een adresje weet, groetjes

oorbellen

Bericht geplaatst door: Mammemma, 13:08 10-08

Waarom zou je bij je kindje gaatjes in de oren willen. Zolang je kindje er niet om vraagt zou ik het in elk geval niet doen. Zo'n kleintje trekt aan alles wat los en vast zit, voor je het weet heeft ze (of hij) de oorlelletjes gescheurd. Zit je daar op te wachten?

oorbellen

Bericht geplaatst door: C, 17:29 15-06

k

oorbellen

Bericht geplaatst door: nanny, 11:03 14-08

mijn dochters kregen de oorgaatjes binnen drie maanden.de jongste met 2weken ze hebben nergen last van gehad ons pete kindje met 1jaar en zij heeft er wel last van gehad,dus mijn mening hoe jonger hoe beter.maar ieder zijn eigen mening ...groetjes een trotse moeder van 4 meiden....

oorbellen

Bericht geplaatst door: nanny, 11:09 14-08

in blerick op de markt doen ze het vanaf 2 weken.

79146241847

Bericht geplaatst door: check this out now, 12:12 05-04

DDJ5RG Really appreciate you sharing this article post. Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: elsa, 17:46 10-08

tja het is ieder zijn eigen keuze
maar er zal vast wel een reden zijn waarom ze het pas van af 4 jaar doen.

daarbij stel ze laten los en de kleine stopt ze in haar mondje
liever veilig dan "mooi"

maar dat is natuurlijk mijn mening

oorbellen

Bericht geplaatst door: jessica, 19:32 20-08

Iedereen die wil dat zijn baby een oorbelletje heeft moet dat zelf weten. Eigen keuze, die moet je respecteren. Maar ik vraag me wel af: Voor wie doe je dat? Voor je baby of voor jezelf? Want kijkt je baby elke dag blij in de spiegel: goh, wat ben ik toch blij met mijn oorbellen!""" Of vindt je baby het fijn om een oorbel te laten schieten? Ik denk het toch echt niet, het is de wil van de ouders en dan denk ik dat het dus gaat om jezelf, eigenbelang, om wat JIJ leuk vind. En ik vind dat je altijd in eerste plaats aan je kind moet denken. Is het nu zo moeilijk om een paar jaartjes te wachten en de keuze dan de keuze bij je kind zelf te leggen?

oorbellen

Bericht geplaatst door: beanke, 16:10 23-01

hoi lieve mensen
in goes kan het bij jansen juweliers vanaf een jaar(je moet wel een bewijs meenemen), maar als je het eerder wil kan dat ook dan kan je het 'prik' systeem gewoon mee naar huis krijgen... het eniste is dat je wel met zn drieen moet zijn om ze tegelijk te prikken anders heeft je kindje 2x pijn(is niet nodig toch?) veel plezier ermee!

oorbellen

Bericht geplaatst door: beanke, 16:14 23-01

hoi lieve mensen
in goes kan het bij jansen juweliers vanaf een jaar(je moet wel een bewijs meenemen), maar als je het eerder wil kan dat ook dan kan je het 'prik' systeem gewoon mee naar huis krijgen... het eniste is dat je wel met zn drieen moet zijn om ze tegelijk te prikken anders heeft je kindje 2x pijn(is niet nodig toch?) veel plezier ermee!

oorbellen

Bericht geplaatst door: amber, 10:11 12-08

Ik zou het ook graag willen weten, dus graag een reactie van iemand die een adres weet ipv commentaar

oorbellen

Bericht geplaatst door: Simone, 14:14 22-08

daar is inderdaad een reden voor! Er zijn een aantal kinderen in shock geraakt naar aanleiding van het schieten van gaatjes in hun oortjes. 1 daarvan heeft het zelfs niet overleefd. Mijn oudste dochter kreeg met 10 maanden ook oorbelletjes, 1 scheurde in haar bedje uit en ze heeft er nu (ze is inmiddels 8) nog een litteken van! Mijn 2e dochter krijgt ze pas als ze 8 is (en zelf wil). Ik zou zeggen: doe dit je kind niet aan!

oorbellen

Bericht geplaatst door: diana, 11:04 23-08

hoi simone,
ik ben het helemaal met je eens, en laat je kind zelf kiezen of ie wel oorbellen wil.
groetjes diana

oorbellen

Bericht geplaatst door: nicom, 20:48 20-03

oorbellen kunnen ook voor jongens in beide oren. Heel vroeger droegen de mannen ook al oorbellen, dus waarom zou het nu niet meer kunnen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Dieske, 12:44 26-05

Bianca... waarom denk je dat een kleintje er minder last van heeft? omdat ze niet kan roepen dat het zeer doet?

oorbellen

Bericht geplaatst door: patrick, 22:47 27-05

Mensen toch, respecteer elkaars cultuur eens. Bij turken, marokanen, antilianen, brazilianen en surinamers is het de normaalste zaak van de wereld. Mijn kleine krijgt ze ook in dr eerste levensjaar. En de kinderartsen en consultatiemedewerkers die hier hun oordeel over denken te moeten vellen wil ik verzoeken om net zo kritisch naar alle in nederland gebruikelijke schadelijke gewoontes te kijken en dan pas zielig doen. uiteraard heeft er wel eens een baby een losgeschoten oorbelletje ingeslikt, maar toch ook weleens een knikker of ander klein speelgoed. Gooien we dit ook maar allemaal weg. Moeders met knikkers in huis, dat is dan ook een schande! Dat doe je je kind toch niet aan! hahaha, kortzichtig allemaal hoor.....

Groeten,

Patrick
info@nm-worx.nl

PS: Een armbandje krijgt ze ook, dat is nml. OOK schattig (en kan ook loslagen, ingeslikt worden en bij doemscenarios kan ik ook nog wel voorstellen dat er een vingertje van dr andere hand tussenkomt en kneust.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jacqueline, 23:42 20-10

Onverstandig. Respecteer je kind en haar lichaam. Aan het eind van de basisschool zijn ze wel in staat om de voor- en nadelen af te wegen van gaatjes, dan kan je ze alsnog geven indien ze willen. Ik zou het zeker niet aanmoedigen, mijn kind hoeft niet te leren dat je moet lijden om mooi te zijn.

98497499423

Bericht geplaatst door: best prices, 22:02 24-04

9SoTbw Im thankful for the article.Really thank you! Much obliged.

50346983319

Bericht geplaatst door: best seo company, 23:07 09-06

4sdOSN Im thankful for the article.Really thank you! Keep writing.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Snap, 11:19 07-11

Waarom zou je bij een baby gaatjes in de oren laten schieten. Zij beseffen toch niet dat ze oorbellen in hebben. Dus voor wie is het bedoeld?
Het is veel leuker om zelf gaatjes in je oren te laten prikken. Als je ze graag oorbellen wilt hebben en het is zover heb je er denk ik meer plezier van. Ik heb ze nu een paar jaren en ondanks dat veel mensen vinden dat oorbellen bij jongens niet passen, mis ik ze als ik ze niet in heb.

oorbellen

Bericht geplaatst door: snap, 14:14 07-11

Beste ouders,
laat alstublieft geen gaatjes in de oren van je baby schieten. Zij beseffen toch niet dat ze oorbellen in hebben, dus voor wie is het eigenlijk bedoeld?.
Behalve dat het een hoop complicaties kan geven is het veel leuker om zelf gaatjes in je oren te laten prikken. Als je graag oorbellen wilt hebben en het is zover heb je er veel meer plezier van. Ik heb het een paar jaren geleden gedaan en ben er nog steeds erg blij om.
Helaas heb ik bijna nooit oorbellen in. Veel mensen denken dat jongens of mannen die oorbellen in hebben geen hetero zijn of uit een bepaald milieu komen. Dat is vervelend. Omdat ik hier volgens mij niet aan voldoe, voel in me niet op mijn gemak als ik ze in heb. Ik vind oorbellen gewoon leuk, hoe groter hoe beter.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Lecarma Hair & Nails, 18:49 08-11

wat een gezeur kijk de oorbellen die je laat zetten bij de juwelier die de oorbel met zijn handen aan raakt daar kun je inderdaad complicaties van krijgen maar met het systeem waar ik mee werk is echt 100% steriel dus voordat iedereen hier nu begint te gooien met consultatieburo mijn consultatieburo stuurt de mensen naar mij omdat ik met een medisch steriel systeem werk kijk maar op de site van mij daar wordt je doorgelinkt naar de site van blomdahl zelf en kun je lezen en zien hoe het in zijn werk gaat dus ga hier niet zitten roepen over complicaties want dat is dus echt ONZIN je moet het juist zo vroeg mogenlijk doen omdat ze er dan het minste van merken een kind wat ouder is heeft veel meer last van het schieten.
en dit weet ik uit ervaring.

Angeliek

78595871454

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 08:05 12-05

ym9EaV I think this is a real great blog post. Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Lecarma Hair & Nails, 18:40 08-11

wij zetten oorbellen vanaf 6 weken ongeveer met een 100% steriel systeem kijk maar op onze site onder het kopje blomdahl

Angeliek

39674384045

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 04:22 25-04

6oHMSv Really informative post. Really Great.

30016045095

Bericht geplaatst door: awesome seo solutions, 17:39 11-06

l0OFoL Major thanks for the article.Much thanks again. Fantastic.

60831011433

Bericht geplaatst door: tagesgeldzinsen vergleich, 11:02 12-06

This is one awesome article post.Really looking forward to read more. Will read on...

oorbellen

Bericht geplaatst door: faatje, 17:41 27-12

op hoogcatrijne kan het vlak bij de albert heijn al vanaf drie maanden doen ze het daar succes ermee.

oorbellen

Bericht geplaatst door: ick, 12:53 04-03

Jesuss.. jullie zijn egt so ***ing dom!!.. (de mensen die nu oorbelle laten sette bij de babys) Je kind heeft ook een mening toG.. ik zou gewoon wachten dat hun daar een antwoord op kunne geven.. Maar jha die ouders denken alleen maar aan jha het staat so lief en dit en dat!!EEN KIND HEEFT OOK EEN MENING!!! jullie zijn echt zo dom.. als je de gevolgen allemaal leest.. nou geloof het dan ook .. ownee jullie zijn daar te kakkerig voor ofniet??.. ik heb zelf ook 7 oorbellen in mijn oor en ik heb de eerste twee laten schieten toen ik 8 was;).. ik wou het zelf dus.. en die anderen wou ik ook.. als je baby ze nu krijgt kan ze wel erg schrikken en denken van dat doe ik nooit weer.. (meer oorbellen is in).. maar jha als jullie dat willen stoppen moet je echt so door gaan met dan agterlijke gedrag doei

oorbellen

Bericht geplaatst door: scorpio, 16:47 20-04

Wat een gezeik over die oorbellen, mijn dochter van 3 jaar wil ze ook en nu krijgt ze ze ook, ikzelf heb ze stiekem laten schieten toen ik 11 was, mijn moeder reageerde ook zo. Wat heb je dan liever dat je erbij bent en het goed onder controle kan houden of dat ze het stiekem op latere leeftijd doen. Het brand even 2 minuten en daarna voel je er niks meer van. Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten en als het kind het later niet wil dan laat je ze toch gewoon dichtgroeien heb ik bij mijn andere 2 gaatjes ook gedaan en je ziet er niks meer van.

36552065517

Bericht geplaatst door: check this out now, 14:12 06-04

UahzSi I truly appreciate this blog post.Really looking forward to read more. Great.

oorbellen

Bericht geplaatst door: scorpio, 16:48 20-04

Wat een gezeik over die oorbellen, mijn dochter van 3 jaar wil ze ook en nu krijgt ze ze ook, ikzelf heb ze stiekem laten schieten toen ik 11 was, mijn moeder reageerde ook zo. Wat heb je dan liever dat je erbij bent en het goed onder controle kan houden of dat ze het stiekem op latere leeftijd doen. Het brand even 2 minuten en daarna voel je er niks meer van. Ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten en als het kind het later niet wil dan laat je ze toch gewoon dichtgroeien heb ik bij mijn andere 2 gaatjes ook gedaan en je ziet er niks meer van.

oorbellen

Bericht geplaatst door: meisje, 14:06 02-10

weet iemand een surinaamse of indische juwelier in dordrecht?

oorbellen

Bericht geplaatst door: mireille, 09:53 22-12

dames en heren,
het feit dat er kindjes zijn is al geheel in ons eigenbelang om dat wij dat leuk vinden.Daar hebben onze kindjes ook niet om gevraagd!!
Doe gewoon wat je gevoel je in geeft, en respecteer andermans mening.
o,ja in Almere stad kan je ze laten schieten vanaf 3 maanden.

oorbellen

Bericht geplaatst door: natascha, 15:48 30-12

mijn dochtertje is net 1 geworden volgende week krijgt zij oorbelltjes mijn 3 zoontjes kregen met 7 maanden oorbellentje bij 2 geen last bij een zoontje geen het na een week ontsteken heb hem toen gelijk eruit gehaalt hij kon er gewoon niet tegen vind 1jaar mooie leeftijd als ze ouder zijn beseffen ze het wat er gebuurt in almere stad kean het vanaf 6maanden op afspraak

oorbellen

Bericht geplaatst door: Petra, 10:34 05-03

Laten we ieders mening accepteren. Ikzelf was 9 maanden toen mijn moeder ze liet prikken, nooit last gehad en ik draag tot op de dag van vandaag nog oorbellen. Mijn dochter is nu 3,5 maand oud, maar die krijgt ze pas als ze er zelf om kan vragen. Meningen verschillen toch??

57038444922

Bericht geplaatst door: awesome things!, 17:00 22-01

EDoAHi Im thankful for the article.Really thank you! Want more.

92876973928

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 17:36 06-02

9GXCtE Great, thanks for sharing this article post.Really thank you! Want more.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Priscilla, 17:24 21-05

Hier in Heerhugowaard schieten ze het vanaf 3 maanden bij juwelier Sjaak Knijn.

oorbellen

Bericht geplaatst door: cissy, 11:04 28-06

haai,
Mijn dochter word aankomende dinsdag 1 jaar en nou wou mijn opoe (oma) als cadeautje oorbelletjes geven. Ik vind dat altijd hellemaal schatig staan en was ook erg blij. Tog wou ik wel even andere meningen horen. Tot mijn groote verbazing gewoon heel veel verschillende meningen. Ik geloof dat er risico's aanzitten maar ik geloof ook dat die heel klein zijn. Ik en mijn vriend zijn toch gaan afwegen wat we wouden en zijn tot de beslissing gekomen om te wachten tot onze kleine prinses zelf wil en kan beslissen. Maar voor alle duidelijkheid het is en blijft erg schattig staan en ik vind het de grootste onzin dat het aso is. Weet je wat ik pas aso vind je medemens niet respecteren. Alle moeders die oorbelletjes nemen suc6 en gewoon een beetje oppassen maar als het oed is doe je at sowisow al. En alle moeders die net als ik het toch nog even uitstellen. respecteer het ook als mensen het wel doen. waarom niet respecteren? hoop dat ik hier een beetje iedereen mee tevreden heb gesteld en eindelk deze site word gebruikt waar die voor gemaakt is. elkaar tips advies en vooral antwoord geven.
groetjes van cissy de trotste mama van danee (zonder oorbelletjes)

oorbellen

Bericht geplaatst door: Tinkrebel, 16:14 12-05

Nou ik wil even zeggen..dat een baby inderdaad niks heeft aan oorbelletjes maar ja het is gewoon leuk en schatig en ik heb zelf ook gaatjes en ben er heel erg blij mee.!!!
En er zijn weinig meisjes die geen oorbellen willen en wat krijg je dan als ze op school zitten dan zien ze het bij andere en dan willen ze het ook en ja hoor dan vinden ze het eng om te doen...of gaat het ontsteken omdat ze er heletijd aan gaan zitten dus elke leeftijd heeft ze risico's..!!
Ik zeg zo vroeg mogelijk pijn doet het toch niet echt ze zijn zieker van een prik van de dokter..
En je moet het gewoon goed schoonhouden en dan is er niks aan de hand...!!!
DUS MOEDERS NIET LUISTEREN NAAR AL DIE ZEIK MENSEN GEWOON LEKKER DOEN ..!! PS HET ZIET ER TOCH VET SCHATIG UIT...!!!

58756291445

Bericht geplaatst door: awesome things!, 07:56 31-12

1r4OAo I loved your blog article.Much thanks again. Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: ash, 19:22 05-07

Veel juweliers doen het vanaf 6 maanden. Sommige vanaf 3. Soms staat er op een site aangegeven dat het vanaf een bepaalde leeftijd gebonden is, maar ik zou het bij een juwelier zelf vragen.

Gewoon doen hoor! Ik heb ze ook na 6 maandjes gekregen.
Ik herinner me er niks van en ben er heel blij mee wat ik ook 9 van de 10 keer hoor.
Op latere leeftijd heb je ook dat mensen bang zijn voor naalden, wel willen, maar niet durven.

oorbellen

Bericht geplaatst door: ash, 19:23 05-07

Veel juweliers doen het vanaf 6 maanden. Sommige vanaf 3. Soms staat er op een site aangegeven dat het vanaf een bepaalde leeftijd gebonden is, maar ik zou het bij een juwelier zelf vragen.

Gewoon doen hoor! Ik heb ze ook na 6 maandjes gekregen.
Ik herinner me er niks van en ben er heel blij mee wat ik ook 9 van de 10 keer hoor.
Op latere leeftijd heb je ook dat mensen bang zijn voor naalden, wel willen, maar niet durven.

oorbellen

Bericht geplaatst door: wows, 16:08 11-01

Ik heb erg moeten lachen om sommige reacties. Vooral diegene die vinden dat een kind zelf moet beslissen, je beslist vanaf het moment dat je uberhaupt aan kinderen denkt al voor het kind, zo kan ik er nog wel een paar...Iedereen moet het lekker zelf weten. Mijn dochter van nu 15 leek net een jongetje toen ze klein was en oorbelletjes maakte haar meer meisje om het maar zo te zeggen. Bij mijn jongste dochter heb ik dat niet, die ziet er echt uit als een meisje qua gezicht. Dus bij haar wacht ik gewoon nog een paar jaartjes. Maar verder moet iedereen het lekker zelf weten en niemand hoeft daar met een streng vingertje naar te wijzen (er wijzen er immers 3 naar jezelf)

72968645303

Bericht geplaatst door: take a look at it!, 17:55 26-10

9ucMR5 Thank you for your post.Really thank you! Keep writing.

84799960922

Bericht geplaatst door: vergleich tagesgeld, 13:11 12-06

Im thankful for the blog.Much thanks again. Cool.

79473203613

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 17:15 25-06

cGKXqz Great article.

12769161489

Bericht geplaatst door: smashing top seo, 13:04 05-11

scUsdZ Awesome blog post.Really thank you! Much obliged.

88877770809

Bericht geplaatst door: awesome site, 02:37 21-11

yWRUkc Thanks for the blog post.Really thank you!

23633405921

Bericht geplaatst door: seo company, 16:31 11-06

cjCYoC I really like and appreciate your blog post.Really looking forward to read more. Fantastic.

15978841208

Bericht geplaatst door: tagesgeldzinsen vergleich, 10:22 12-06

I really liked your article.Much thanks again. Fantastic.

83385209817

Bericht geplaatst door: check this out, 10:41 19-12

ECqMm6 Really appreciate you sharing this blog. Much obliged.

25751008729

Bericht geplaatst door: check it out, 19:39 10-01

1PEepK Really enjoyed this blog post.Thanks Again.

35570384448

Bericht geplaatst door: check it out, 07:26 21-01

q1edzI A round of applause for your blog article. Will read on...

36402800318

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 06:24 07-02

H7XrDI Thanks again for the blog article.Really thank you! Fantastic.

58258274856

Bericht geplaatst door: awesome things!, 03:03 07-03

hXlnau Thanks a lot for the blog article.Really thank you! Fantastic.

25850956585

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 11:31 22-03

YKkqrL Im thankful for the blog article.Really thank you! Great.

82600565336

Bericht geplaatst door: check this out now, 02:31 26-03

q99kdE Thank you for your article.Thanks Again. Awesome.

69484612430

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 15:59 24-04

xBboGK Really enjoyed this blog.Really looking forward to read more. Keep writing.

88270239704

Bericht geplaatst door: check it out, 16:38 11-05

UBqtpn Thanks a lot for the post.Much thanks again. Want more.

60484592991

Bericht geplaatst door: best prices, 18:55 15-05

q0bqM6 Hey, thanks for the post.Thanks Again. Cool.

78606367453

Bericht geplaatst door: seo company, 03:36 10-06

P5OFCg Very neat post.Really thank you!

29737344402

Bericht geplaatst door: awesome seo solutions, 16:23 11-06

dST7z5 Great article post. Much obliged.

48321901674

Bericht geplaatst door: tagesgeld vergleich, 10:18 12-06

Thanks for sharing, this is a fantastic blog article.Really looking forward to read more. Great.

36008167432

Bericht geplaatst door: awesome seo, 03:21 23-06

8edtxY Im grateful for the blog post. Really Cool.

22370490362

Bericht geplaatst door: link building, 10:28 19-07

RY6zpb This is one awesome article post.Much thanks again.

88404935003

Bericht geplaatst door: crorkz matz, 20:42 05-08

xFkifz Major thankies for the article. Fantastic.

41496129805

Bericht geplaatst door: crorkz, 17:54 06-08

tIy0uz I am so grateful for your blog post.Much thanks again. Really Great.

48063477624

Bericht geplaatst door: crorkz links, 02:03 28-08

x5wMod Hello there, I found your web site via Google while looking for a related topic, your site came up, it looks good. I've bookmarked it in my google bookmarks.

65637562171

Bericht geplaatst door: simon crorkz, 02:24 26-09

6ekVqz Incredible! This blog looks just like my old one! It's on a completely different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

oorbellen

Bericht geplaatst door: chrisje, 12:07 30-08

ook ik zou het graag willen weten waar het kan. In brazilie is het de normaalste zaak van de wereld en krijgen meisje oorbellen meteen na de geboorte. Je neemt wel meer belangrijkere beslissingen voor je kind waar die het helemaal niet mee eens kan zijn, later. Als ze het meteen na de geboorte doen heeft de baby een lagee pijngrens en kan het kindje er niet aankomen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: mama, 20:06 02-07

mijn dochtertje is 3 jaar ik wil haar ook welgraag oorbelen geven maar ik wacht tot zij wat ouder is want ik ben bang dat ze er aan gaat treken of wat dan ook

oorbellen

Bericht geplaatst door: mama, 20:06 02-07

mijn dochtertje is 3 jaar ik wil haar ook welgraag oorbelen geven maar ik wacht tot zij wat ouder is want ik ben bang dat ze er aan gaat treken of wat dan ook

50004271479

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 22:08 05-02

bjf0tF Thanks so much for the blog. Want more.

39100041089

Bericht geplaatst door: stunning service, 06:59 05-04

1W4sCc Awesome article post. Want more.

oorbellen

Bericht geplaatst door: sabine1984, 21:08 23-04

hoi:ik heb eendochtertje van inmiddels 2 weken oud en wil volgende week oorbellen bij haar laten schieten dat doen ze gewoon op de markt ik ben ook van mening hoe eerder hoe beter.
heb ook nog een zoon van 4 jaar en heeft met z'n 3e een oorbel gekregen en heeft geen kik gegeven.
en vindt het hellemaal gewelldig vooral nu z'n vader er ook een heeft

oorbellen

Bericht geplaatst door: sabine1984, 21:09 23-04

hoi:ik heb eendochtertje van inmiddels 2 weken oud en wil volgende week oorbellen bij haar laten schieten dat doen ze gewoon op de markt ik ben ook van mening hoe eerder hoe beter.
heb ook nog een zoon van 4 jaar en heeft met z'n 3e een oorbel gekregen en heeft geen kik gegeven.
en vindt het hellemaal gewelldig vooral nu z'n vader er ook een heeft

42326127543

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 20:22 25-06

bhAgjh Im thankful for the blog.Really looking forward to read more. Really Cool.

71590077399

Bericht geplaatst door: awesome seo, 19:41 25-06

6pwFJP Thanks for sharing, this is a fantastic article. Want more.

oorbellen

Bericht geplaatst door: chrisje, 12:07 30-08

ook ik zou het graag willen weten waar het kan. In brazilie is het de normaalste zaak van de wereld en krijgen meisje oorbellen meteen na de geboorte. Je neemt wel meer belangrijkere beslissingen voor je kind waar die het helemaal niet mee eens kan zijn, later. Als ze het meteen na de geboorte doen heeft de baby een lagee pijngrens en kan het kindje er niet aankomen.

52140688291

Bericht geplaatst door: stunning service, 22:45 04-04

m7UfsL I truly appreciate this post.Really thank you! Great.

oorbellen

Bericht geplaatst door: careca, 14:37 30-08

Helemaal mee eens. Ik woon zelf in Brazilie en hier doen ze het binnen een maand na de geboorte.....

oorbellen

Bericht geplaatst door: ravenna, 19:39 14-11

ja maar ieder meisje wil OORBELLEN EGT BIJNA IEDER MEISJE kijk maar us op straat hoeveel meisjes je zonder oorbellen ziet nou vertel op!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Meike, 17:00 17-02

welk consultatiebureau adviseerd in vredensnaam om met 3 maanden gaatjes te laten schieten? Ik werk zelf ook op een consultatiebureau en wij adviseren om het pas met 6 jaar te doen, of op zijn vroegst 4! Dit om verschillende medische redenen, die hierboven al genoeg genoemd zijn.
Het KAN inderdaad goed gaan, maar Ik ken talloze voorbeelden waarbij het totaal misging, kinderen die naar het ziekenhuis moesten en nu nog met littekens rondlopen... Ziek vind ik het! Lieve moeders, denk aan het welzijn van je baby! Zij heeft er nu nog helemaal niets, behalve een hoop pijn aan!

oorbellen

Bericht geplaatst door: wendy, 15:56 19-08

ik heb vandaag oorbelletjes laten schieten bij me dochter van 7 maanden ze voelde wel wat maar was het zo weer vergeten ik heb ze laten schieten in Ermelo (gelderland) bij juwelier van DAM

25811609621

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 10:03 23-01

X3nWcY Major thanks for the blog article.Really thank you! Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: marloes, 13:27 04-09

ik vind het echt nergens op slaan... dat doe je een baby toch niet aan...

oorbellen

Bericht geplaatst door: Riana, 09:15 05-09

Mijn dochtertje heeft ook oorbellen, ik heb ze geschoten toen ze 7 maanden was. Ze heeft er totaal geen last van gehad en ze zit er ook nooit aan. als je ze op latere leeftijd schiet hebben ze er veel meer last van en gaan ze eraan zitten is mijn ervaring. En alle meiden willen oorbellen.

49727522781

Bericht geplaatst door: check it out, 19:06 15-05

eIlnKL I appreciate you sharing this article post. Cool.

11137936245

Bericht geplaatst door: best seo company, 00:04 10-06

ctMaYj Really enjoyed this blog post.Thanks Again. Great.

19695226216

Bericht geplaatst door: crorkz, 01:00 07-08

rtFloz I value the blog.Thanks Again. Really Great.

oorbellen

Bericht geplaatst door: m, 12:10 13-07

oorbellen kunnen niet sc heef groeien hoor! dat is dus dan gewoon een kwestie van scheef prikken geweest! ik vind (IK) dat het schieten vanaf 1 jaaar moet kunnen.zelf doen wij dat ook in onze zaak, en doen dit al 30 jaar. we krijgen eigtelijk nooit klachten van kinderen onder de 5 jaar,maar vaker boven de 5 omdat ze er dan vaker aan zitten! en dan dus eerder een infectie kunnen oplopen..maar de klachten die we krijgen zijn erg minimaal!

10861848899

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 18:02 11-05

EhVd49 Awesome article.

82874670933

Bericht geplaatst door: good backlinks, 23:14 25-06

WTfSrD Muchos Gracias for your blog.Much thanks again. Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Riana, 08:40 05-09

Ik weet een juwelier in Alphen aan den Rijn die het doet, hij zit in de herenhof naast de zeeman.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Meike, 19:27 08-09

soms gaat het goed ja.. maar lang niet altijd! en zeker niet alle meiden willen oorbellen. en over beslissingen die je maakt voor je kind: dingen als kleding en dopen enzo is iets waar je kind later geen last van heeft! oorbelgaatjes blijf je altijd zien en voelen!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Ria, 13:07 30-10

Als ik een baby zie met oorbellen, krijg ik als reactie boze gevoelens tegenover de moeder. Je hoort je kind te beschermen. Bovendien heb ik eens gelezen, dat baby's een zenuwcentrum in de oorlelletjes hebben.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Yuna, 21:48 13-11

ik kreeg ook oorbelletjes als baby, de gaatjes groeiden ongelijk en op mijn 6e besloot ik dat ik geen oorbelletjes meer wilde. Ik heb ze daarna nooit meer ingehad. Ik ben inmiddels 26 en de gaatjes zijn nog duidelijk te zien en te voelen! Ik vind het vreselijk dat mijn ouders het bij mij gedaan hebben.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Nathalie, 16:35 20-01

Hallo weet iemand waar ze oorbellen schieten bij baby's van af 8 weken
want wil graag oorbellen bij me dochtertje maar bijna overal waar ik ben geweest doen ze het pas van 1 jaar

oorbellen

Bericht geplaatst door: greta, 15:48 04-07

In heerenveen zijn er twee juweliers die gewoon gaatjes schieten , ook bij baby's.
Ze doen het met 2 tegelijk dus binnen 1 sec. klaar.
(om maar gewoon even antwoord te geven op de vraag waar dit topic over ging!! )

64478232556

Bericht geplaatst door: best seo company, 18:18 11-06

k9PCJF I am so grateful for your article post.Thanks Again. Really Great.

73639826418

Bericht geplaatst door: tagesgeldvergleich, 11:23 12-06

I really like and appreciate your blog article.Really thank you!

oorbellen

Bericht geplaatst door: pris, 00:09 25-11

nou mijn kindje is 3 maanden en heeft ook oorbellen. bijna elk meisje wild oorbellen en het is pas zielig als ze 3 jaar zijn dan willen ze maar durven ze niet meer.omdat ze denken dat het pijn doet of gaan me 1 oorbel naar huis dat is pas zielig

oja waar ze het doen in rotterdam in breda

oorbellen

Bericht geplaatst door: sofia, 20:38 30-11

ja ze doen het in rotterdam :)
en vast in meer plaatsen.

mijn dochtertje is half surinaams mijn man is surinaams en ook hier is het gewoonte...
en kan het wel gewoon!...

wij zijn dan ook bij een surinaamse juwelier geweest. (Ze krijgt na 6weken ook surinaamse oorbellen!) .. maar goed, daar kan je t gewoon laten doen.
vanaf 3maanden! :) bij surinaams en hindostaanse juweliers :)

oorbellen

Bericht geplaatst door: mira, 21:07 16-12

weet iemand een goede reden voor mij om oorbellen te nemen??? ik wil het heel graag maar ik mag het niet, als ik een goede reden heb dan mag het mischien wel....:S help

oorbellen

Bericht geplaatst door: Mireille, 17:13 19-12

Ik ben kinderarts en adviseer ouders altijd om te wachten tot minimaal een jaar of 6. Dit om verschillende redenen:

- Het is pijnlijk en onnodig. Het is zelfs pijnlijker voor kleine kinderen omdat de zenuwen nog dichter op elkaar zitten.

- Kinderen kunnen eraan blijven hangen, de oorbel kan zo uitscheuren met een grote wond tot gevolg die vaak niet meer mooi geneest.

- de kans op allergie is groter, hoe jonger je kind is hoe groter de kans.

- Je kind kan een oorbelletje uit haar oortje halen en inslikken. Ik heb op de eerste hulp een aantal een kindje met een bloeding behandeld, veroorzaakt door een ingeslikte oorbel.

- en wat mij betreft nog de belangrijkste: een kind kan ik shock raken door van de schrik van het schieten. Hoewel dit maar heel zelden gebeurd, is het heel gevaarlijk!

Mijn advies: wacht tot je kindje een jaar of 8 is! Een oplossing kunnen ook plakoorbelletjes zijn (meestal te koop bij de speelgoedwinkel), deze zou ik echter niet bij je kind op haar oortjes laten als je er zelf niet bij bent!

98513728680

Bericht geplaatst door: stunning service, 02:32 06-04

VChTP2 I am so grateful for your blog article.Much thanks again. Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: loz, 18:21 21-12

Het schijnt dat een juwelier geen gaatjes meer mag schieten bij kinderen jonger dan vier jaar ivm de inentingen van de kinderen.
Dat kan een reactie geven, dus wachten ze daarmee.
En als je kindje vier jaar is moet je voortaan ook een formulier tekenen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Blue, 22:43 27-12

Ik kreeg ook als baby oorbellen en heb tot mijn 17de met onstoken oren gelopen doordat de oorbellen vastgroeide en ze iedere dag los moesten gemaakt. Een baby heeft echt niet minder pijn dan een ouder kind hoor, en waarvoor doe je het? voor jezelf uiteindelijk want een baby kan niet zeggen of ze het wil of niet.... het zijn de ouders die het willen... neem dan zelf maar lekker oorbellen en laat je meissie zelf beslissen als ze oud genoeg zijn.

oorbellen

Bericht geplaatst door: ursula, 11:38 02-01

in uden bij studio 2000 doen ze het ook.
kijk hier voor tel voor t maken van een afspraak

groetjes

oorbellen

Bericht geplaatst door: groetjes, 20:51 04-01

Hoi het is inderdaad je eigen keuze, ik zou zeggen kijk eens op google wie weet kom je dan verder. Trouwens al zou ik oorbellen willen ik kan ze niet dragen omdat op vroege leeftijd verkeerd is gegaan met oorbellen schieten. Ik kan niks verdragen in mijn oor.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Danique, 15:43 10-01

Ik heb een dochter van 9, toen zij anderhalf was liet ik gaatjes bij haar schieten. Ze heeft heel lang gehuild, ook toen ze die avond moest gaan slapen. Toen ze ze een paar weken had hoorde ik haar ineens heel hard krijsen toen ze in haar bedje lag. Ze was met een oorbelletje aan haar slaapzak blijven hangen. Dit terwijl het speciale babyknopjes waren! HEt bloedde vreselijk en ze heeft er nu nog steeds een flink litteken van. Ik heb er vreselijk veel spijt van dat ik dit heb laten doen!

oorbellen

Bericht geplaatst door: laantje, 20:16 12-01

iederen moet t zelf maar weten wat ie doet bij mij zelf heeft m.n oma ze geprikt toen ik 4 weken was met naald en kurk das toch onmenselijk ik zou t mijn kindje niet aandoen hoor !!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Samira, 23:03 21-08

hoi, mn dochtertje is 1 maand..en wil oorbellen bij haar laten zetten, waar kan je dat laten doen in Rotterdam? graag adres+telefoonnr? alvast bedankt!xx Samira

25716288957

Bericht geplaatst door: check this out now, 21:58 04-04

qnSz55 Im grateful for the post.Much thanks again. Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Ruud, 15:31 17-01

KOMOP man!!! is je eigen keuze maar doe gewoon normaal zeg, pas als het kind zelf vraagt om oorbellen, oke, ik zou het echt triest vinden als je zoiets doet ookal weet je dat er zo een gevolgen zijn, ik heb er 3 sinds een paar dagen, ik hoop dat de arts die hier ook een bericht heeft achter gelaten binnekort nog eens komt om te zeggen of ik er nu al ringen in kan doen(als ik ze goed blijf ontsmetten)
naja in ieder geval bedankt!

gegroet, Ruud

oorbellen

Bericht geplaatst door: Pommeltje, 00:08 19-01

Ons dochtertje nu bijna 3 weekjes oud heeft vandaag oorbelletjes grekegn, de kleinste maat die er is.
Dit omdat ze er nu nog geen last van heeft qua pijn.. ze heeft ook niet gehuild meer een weeh van het geluid en toen was het klaar..
Ze laat zich goed er aan zitten en we druppelen het bij elke voeding en draaien het dan goed rond.
Vroeger werd dit als heel normaal gezien en als ze ze later niet wilt kan ze ze alsnog uit laten.
Mensen die een meoder dan een waardeloze moeder vinden zijn zelf waardeloos.. leer respect te hebben voor een andermans keuze.. jij hoeft toch niet het zelfde te doen?
een moeder kent haar eigen kind het beste en weet ook wat goed voor hem/haar is.. punt uit.. en de opmerking dta een doop geen schade zou kunnen achterlaten is bull***.. kan allicht emotionele schade opleveren.. de tijd zla het leren hoe het kind het gaat ervaren.. :)

oorbellen

Bericht geplaatst door: loz, 22:25 19-01

Pommeltje, iedereen moet inderdaad weten wat hij/zij doet, maar om te zeggen dat een moeder weet wat het beste is voor haar kind en wat goed is voor haar kind...oorbellen is geen noodzaak, dus geen zaak voor wel of niet goed voor een kind!
Het is geen noodzaak, maar iets wat de ouders mooi vinden.

oorbellen

Bericht geplaatst door: loz, 21:00 27-02

Wat is dat nou voor rare opmerking Miranda?
Heb jij je kind zelf open gesneden?
Nou dan, hoe kun je zoiets vergelijken met oorbellen laten schieten???
Oh ja, omdat ze al twee operaties achter de rug heeft "is het minste wat ze mee gemaakt heeft" oorbellen schieten, dus doe je dat maar even?
Waar zit je verstand?

56013317254

Bericht geplaatst door: best money here, 11:26 05-04

K9YteU Thanks for sharing, this is a fantastic post.Thanks Again. Cool.

71291182293

Bericht geplaatst door: good backlinks, 22:41 25-06

PLff65 Really enjoyed this article post.Thanks Again. Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Maya, 11:55 10-02

/> Ze zitten overal, het is een bekende juwelier en ze prikken ook gaatjes bij baby's.
Ik heb ook sinds 6 maanden gaatjes en heb er nooit last van gehad.
Het consultatiebureau adviseert om te wachten tot ze drie maanden oud zijn dus dat ga ik dan ook doen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: meike, 17:13 17-02

ik snap niet bij welk consultatiebureau dat geweest is, ik werk zelf ook op een consultatiebureau, en zelfs bij de opleiding worden ons de risico's van oorbellen bij baby's verteld. Wij adviseren vanaf een jaar of 5/6 pas oorbellen te schieten. Je voorkomt dan een hoop risico's. Mijn dochter krijgt ze met een jaar of 8, als ze zelf wil. Ik heb genoeg nare verhalen gehoord om het haar nu niet aan te doen (ze is nu 8 maanden). Lieve moeders denk aan je dochter, zij heeft er nu helemaal niets, behalve een heleboel pijn aan. Het KAN inderdaad goed gaan maar waarom zou je risico nemen? Alleen maar omdat het zo schattig staat? doe haar dan een lief armbandje om!

73082342608

Bericht geplaatst door: top seo guys, 19:52 25-10

MC3EQa Looking forward to reading more. Great article post.Thanks Again. Want more.

23089228968

Bericht geplaatst door: top seo guys, 19:52 05-11

bikZc2 I really like and appreciate your blog post. Keep writing.

68014883855

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 01:32 31-12

8RzeWa Say, you got a nice blog article. Fantastic.

97167296889

Bericht geplaatst door: check it out, 14:29 07-01

hT4BaS Thanks for sharing, this is a fantastic article.Really looking forward to read more. Fantastic.

24067894692

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 15:21 10-01

guldHz I really liked your article.Thanks Again. Want more.

52391514269

Bericht geplaatst door: check it out, 02:24 23-01

qNMQkX Thanks for sharing, this is a fantastic article.Really thank you! Will read on...

84715449265

Bericht geplaatst door: check it out, 23:37 24-04

mLsPuy Wow, great blog article.Really looking forward to read more. Really Great.

99933670553

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 17:47 31-01

PRp3jO This is one awesome blog.Really thank you! Really Great.

29067951395

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 23:09 06-02

93bnrn Thanks for the blog article. Will read on...

42822628792

Bericht geplaatst door: check it out, 00:10 07-03

3UyB6t I truly appreciate this article post.Really thank you! Much obliged.

57077671847

Bericht geplaatst door: good seo guys, 01:48 13-03

DEeNfX Thanks for the article.Thanks Again. Great.

98188986552

Bericht geplaatst door: check it out, 12:22 22-03

gV5Rvc Really informative blog post. Fantastic.

66537046208

Bericht geplaatst door: best money here, 18:55 25-03

FNeV2G I loved your article. Keep writing.

16462131802

Bericht geplaatst door: best prices, 13:59 01-04

IaLUX1 Awesome article post.Much thanks again. Really Great.

21428068634

Bericht geplaatst door: check this out now, 05:38 05-04

BL11aH I really enjoy the blog post.Really thank you! Great.

69733371669

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 05:29 25-04

4HGFSA I really liked your blog.Really thank you! Want more.

29770094382

Bericht geplaatst door: check it out, 15:49 11-05

2FnX9o Major thanks for the article.Really thank you! Cool.

47873492715

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 06:36 16-05

XADsZd Appreciate you sharing, great blog post.Much thanks again.

60427388705

Bericht geplaatst door: awesome seo solutions, 21:30 09-06

EFUnrW Great, thanks for sharing this article post.Thanks Again.

76749316991

Bericht geplaatst door: seo company, 15:13 11-06

Sul8uE I appreciate you sharing this blog.Really thank you! Cool.

21394823813

Bericht geplaatst door: tagesgeldzinsen vergleich, 09:41 12-06

Major thankies for the article post.Thanks Again. Great.

42554757348

Bericht geplaatst door: good backlinks, 01:17 19-06

enm6hg Looking forward to reading more. Great blog post. Really Great.

42964896710

Bericht geplaatst door: good backlinks, 16:48 25-06

RiRKyO Great blog.Thanks Again. Want more.

15820123237

Bericht geplaatst door: cheap backlinks, 10:48 19-07

ce4tCS I really liked your post.Really looking forward to read more. Want more.

90494336175

Bericht geplaatst door: matzcrorkz, 13:12 04-08

px49d2 Muchos Gracias for your blog.Much thanks again. Want more.

59593061087

Bericht geplaatst door: crorkz, 14:39 05-08

k6wdXS Enjoyed every bit of your article post.Much thanks again. Keep writing.

79305706001

Bericht geplaatst door: matzcrorkz, 05:58 07-08

IIer3q Thanks for the blog.Much thanks again. Keep writing.

70187998985

Bericht geplaatst door: mattew crorkz, 22:00 27-08

qVbb9K you're really a good webmaster. The site loading speed is amazing. It seems that you're doing any unique trick. In addition, The contents are masterpiece. you've done a fantastic job on this topic!

oorbellen

Bericht geplaatst door: miranda, 20:42 27-02

pfffff mensen wat zeuren jullie nou met je oorbellen, littekens slechte moeder
dus ik ben ook een slechte moeder! mijn kind heeft een litteken op dr borst van boven tot aan dr buik! dr hele borstkast is los geweest ben ik nu ook slecht omdat ik dit toe heb gelaten pfff
wat zeiken jullie over littekens! al scheurt tie uit je zal dr niks van zien inverhouding met dievan me dochter dr borst dus hou AUB op over dat gejank van LITTEKEN
oja mijn dochter is 8 maanden 2 operatie achter de rug gehad
wilde nu ook oorbellen bij dr laten schieten
dat is wel het minst erge wat zei heeft mee gemaakt
ps voor de mensen die het willen gewoon doen
als iemand iets vraagd hoeft dr geen commetaar worden gegeven

oorbellen

Bericht geplaatst door: Angela, 22:47 27-02

Wat is nou de goede kant voor een jongen? Links of rechts.....

oorbellen

Bericht geplaatst door: loz, 22:57 27-02

Geen van beide...

oorbellen

Bericht geplaatst door: Krissie, 10:04 24-01

Bij de 1e vaccinatie ga ik meteen oorgaten laten prikken, heeft ze alles in 1 keer, heb ik bij mijn oudste dochter ook gedaan. Weet iemand een adres in Aalsmeer Rijsenhout Kudelstaart e.o.???

58349226553

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 19:34 20-01

W9UveU wow, awesome article.Really looking forward to read more. Much obliged.

46936716158

Bericht geplaatst door: check it out, 14:49 24-04

h1fEoh This is one awesome blog. Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: jankende loz, 21:13 01-03

zeg dit omdat dr hier van die jankers reageren over oorbellen prikken en dat eventueel kan uitscheuren!!!!!! pffff het kan maar hoevaak gebeurt het! DAT ZIELIG GEDOE VAN ME MOEDE RHEEFT HET VROEGER OOK BIJ MIJ LATEN DOEN EN TOEN OOK UITGESCHEURD HEB DR NU NOG LAST VAN. zijn zeker mensen zonder ruggegaat he loz!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: loz, 19:12 21-03

ik weet niet waarom jullie het nu allemaal tegen mij hebben, maar ik heb niks gezegd over uitgescheurde oorbellen of wat dan ook, dus lees voortaan eerst ff de berichten goed door en als je dat niet eens kunt dan snap ik ook helemaal waarom je je kind oorbellen geeft!

oorbellen

Bericht geplaatst door: kakloz, 21:18 01-03

pffff waar komen deze mensen vandaan joh
oorbellen zijn aso bij baby's whaaaaaa
zijn zeker van die KAKKERS met een hete aardappel in hun bek! die dat zeggen
aso's whaaaa
jullie doen alsof je een kind een tatoo geeft

oorbellen

Bericht geplaatst door: kakloz, 21:18 01-03

pffff waar komen deze mensen vandaan joh
oorbellen zijn aso bij baby's whaaaaaa
zijn zeker van die KAKKERS met een hete aardappel in hun bek! die dat zeggen
aso's whaaaa
jullie doen alsof je een kind een tatoo geeft

oorbellen

Bericht geplaatst door: Merel, 17:10 27-03

Je moet je kind dat niet aandoen. Mijn kind mag het pas als ze het zelf wil en dat is niet voor haar 6de. Jullie moeten het zelf weten, maar ik doe mijn kind dat niet aan.

groetjes, Merel.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jannie, 22:14 27-03

Afgezien van dat ik mijn kindje nooit zo vroeg oorbellen zou laten schieten: kennen jullie die reclame? Soms is het lontje wel erg kort hier in Nederland? Dat geld bij dit onderwerp wel voor de moeders die voor en de moeders die tegen oorbellen zijn. Het lijkt wel een tienersite! Beetje meer respect....

oorbellen

Bericht geplaatst door: bianca, 10:11 05-04

Vind inderdaad dat hier erg heftig word gereageerd op oorbellen mijn dochtertje caya had met 6 weken al oorbellen en heeft helemaal nergens last van gehad ze heeft zelfs bijna niet gereageerd op het prikken ze sliep daarna gelijk verder ik denk dat als je het bij een ouder kind doet ze er veel meer last van heeft ik heb het trouwens laten doen in s'gravenzande bij juwelier vellekoop dus mama;s die oorbellen willen laten zetten bij hun kindje veel sucses het is echt heel erg schattig

oorbellen

Bericht geplaatst door: Anne, 21:53 14-06

Jeetje, ik wist dat er veel weerstand is, maar zo erg....Ik wil ook bij mijn dochtertje gaatjes laten schieten, bijna 1 jaar.
De discussies loopt net zo hoog op, als wel of geen borstvoeding maar fles. Dat schijnt ook o zo slecht te zijn.....ppppffffffffffff

oorbellen

Bericht geplaatst door: C, 18:02 15-06

Ik zou het niet doen!!! Een vriendin van mijn nichtje Nanette (10) kreeg oorbellen toen ze vier maanden was. Ze is flauwgevallen, en toen ze weer wakker was heeft ze er wel twee jaar last van gehad....
Ik zou ditvoorkomenals ik jou was.

Liefs,
C

oorbellen

Bericht geplaatst door: marietje, 18:03 15-06

nou nou zeg wat een commentaar allemaal!
elke moeder heeft het recht op haar eigen mening, ik dacht dat in nederland iedereen zijn/haar mening kon geven?
nou dan!
respecter elkaars mening ook al ben je t er niet mee eens.
groetjes marietje

oorbellen

Bericht geplaatst door: C, 15:38 16-06

Als iedereen zijn eigen mening mag geven mogen wij dat ook, marietje! Dan zou jij ook onze meningen moeten respecteren...

oorbellen

Bericht geplaatst door: l0ezz, 20:14 15-07

heel even mijn nichtje is 1 en die heeft al oorbelletjes!!!!!! dus niet vanaf 4 jaar

oorbellen

Bericht geplaatst door: Tamara, 21:15 15-07

Niet laten schieten maar op de oudewetse manier laten prikken.met de kurk achter het oortje

oorbellen

Bericht geplaatst door: eej, 18:40 29-09

keb ook oorbellen laten schieten en ik ben 10 jaar
dat is een goeie leeftijd vind ik zelf ik ben er wel blij mee hoor

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jacqueline, 23:45 20-10

Echt typisch voor volwassen om wat ze bij zichzelf mooi vinden te spiegelen hun kinderen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: mir, 21:02 28-10

hallo allemaal,
ik wou me dochtertje oorbelletjes laten prikken,als ze 1 jaar werd,maar besef nu ik al deze berichten heb gelezen dat het heel dom kan zijn,ze willen het later misschien niet eens en dan heeft ze ze al,en ik gun haar die pijn niet en ten derde wat een nare gevolgen het allemaal heeft zeg.bah ben blij dat ik er toch maar eerst allemaal informatie over heb gezocht,
ouders die het hun kindje wel geven, mogen dat zelf weten is tenslotte ieder zn eigen mening en keuze,maar ik ben erg opgelucht dat ik het nog niet bij der heb gedaan. groetjes mirjam

oorbellen

Bericht geplaatst door: Eve, 18:44 27-12

Het kan bij je baby uitscheuren 's nachts, maar dat kan bij volwassene toch ook??

oorbellen

Bericht geplaatst door: Iza, 20:41 28-01

Wat goed is en wat niet toegestaan is wordt bepaald in groepen/rassen/dorpen/steden/landen...
Onderwerpen als abortus,besnijdenis, homosexualiteit en oh ja oorbellen zetten worden in deze groepen bepaald...
Laat het zo zijn dat ik niet zo' n groepsmens ben...Ik bepaal wat het beste is voor mezelfs en voor mijn kinderen. Als ik advies nodig heb VRAAG ik deze...Als ik een keer mijn kind in de auto de gordel niet om doe..loop mijn kind risico..Als ik mijn kind met op zijn 4de alleen op een fiets laat fietsen loopt hij risico...Als ik mijn kind alleen op straat laat spelen loopt hij risico..Maar het zijn MIJN overwegingen...En die wegen net zo zwaar als van andere ouders. Ik kies wel voor oorbellen. Ben je niet ermee eens? Gelukkig dat het niet jou kind is!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Anna, 23:30 13-03

De reactie van Miranda slaat als een tang op een varken. Werkelijk waar nog nooit zo'n debiel argument gehoord. Los van het feit dat ik het gewoon aso vind staan, die oorbelletjes bij hele kleine meisjes, vind ik het ook nog eens gemeen. Ben 26 en heb een aantal weken terug zelf nog gaatjes laten schieten. Die prik is misschien zo voorbij, maar de eerste dagen brand het gigantisch als je het ontsmet. En dat doe jij je kleintje aan? En dat baby's minder pijn voelen; mijn dochter schreeuwde moord en brand bij haar eerste DKTP vaccinatie.

oorbellen

Bericht geplaatst door: knyntsje, 10:31 23-03

Ik vind het echt niet te geloven dat doe je zulke kleine baby's toch niet aan wacht toch tot dat ze het zelf aan geven.
En helemaal als je de gevolgen leest....dan zou je het toch zeker niet doen!!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: erica, 18:06 30-03

ik vindt dat de ouders hetzelf moeten beslissen oorbellen of niet
mijn dochter is 3 en wil ze ook graag dus krijgt ze ze van mij voor haar verjaardag
respecteer elkaar zou ik zeggen
jullie neuzelen wat af hier man man wat een boudel

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jessica, 21:18 30-03

Jeetje wat loopt deze discussie hoog op!
Ik zal mijn kind pas oorbellen geven als hij/zij dat zelf wil maar als een ander dat al eerder bij zijn kind wil doen dan moet ze dat zelf weten.
Er zijn ergere dingen om je druk om te maken.dan oorbellen;-)
Zolang het kind maar gezond en met liefde wordt opgevoed!

43126078195

Bericht geplaatst door: awesome seo solutions, 18:15 11-06

5UwRWX Im thankful for the blog.Thanks Again. Much obliged.

58326796842

Bericht geplaatst door: zinsen tagesgeld, 11:21 12-06

Awesome blog article.Really thank you! Much obliged.

oorbellen

Bericht geplaatst door: mom, 20:19 31-05

waarom recpecteren jullie niet gewoon wat andere willen. zo zegt er iemand dat je iedereen voor zich moet weten of je gaatjes laat schieten bij je kindje maar vervolgens gaat dat mens lopen mopperen op iedereen die het inderdaad heeft gedaan.
mijn dochtertje is nu bijna 11 maanden en zit er ook over oorbellentjes te denken. maar ik vind dit echt een beetje zielig gedoe.
heb recpect voor ieder zijn ding! voor degen die vroeg waar het onder andere mogenlijk is dat is bij een winkel als clair's of een andere assesoires winkel vaak mogenlijk. ik weet natuurlijk niet waar u vandaan komt.
groeten

oorbellen

Bericht geplaatst door: Sharon, 17:11 08-06

Zo zie je dat niemand hier ooit over eens wordt.
mijn dochter krijgt binnenkort oorbellen bij 't oortje in groningen. zij is nu 10 maanden en ik had het al eerder willen doen. maar wist niet waar.

Een kind heeft inderdaad recht om te beslissen over haar eigen lichaam en als ze ouder is en ze wil ze niet dan kunnen ze er altijd uit.

Mijn oudste dochter is erg blij met haar oorbellen, zij kreeg ze toen ze 12 weken was en ik heb er een trauma aan over gehouden toen ik 8 jaar was.

Iedereen zijn eigen mening. er zijn belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

42458423763

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 03:47 18-06

XlZKv7 Thanks so much for the post. Want more.

oorbellen

Bericht geplaatst door: jolanda, 14:48 28-06

hallo allemaal.Ik ben nederklandse en mijn vriend is hindoestaans en ook mijn dochter heeft met 12 weken oorbelletjes gekregen. Dit inderdaad omdat ik het mooi vind maar ook om een stuk uit haar eigen cultuur mee te geven. en voor mij om mijn vriend zijn cultuur te respecteren. Overigens is het zo dat een baby de eerste levenmaanden geen bacterien met zich mee dragen doordat alles word gesteriliseerd. Mijn advies: als je het wilt doen doe het voor dat je kindje dingen in zijn mond kan stoppen en dus bacterien binnenkrijgt. Dan is de kans op een infectie vrijwel niehiel. Dit heeft een hindoestaanse juwelier mij verteld. Klinkt logische toch!

Groetjes Jolanda

oorbellen

Bericht geplaatst door: Leila, 14:15 31-07

ik vind dat iedereen er zelf voor moet kiezen of die oorbellen wilt laten zetten bij haar of zijn kindje

ik wilde zelf vroeger ook oorbellen maar dat mocht pas vanaf mijn 9de daar ben ik zo boos om want het deed toen wel erg pijn en heb ook ontstekingen gehad enzo

dus ik vind eigenlijk da je ut beter kunt laten zetten als de kinderen nog klein zijn en er minder van voelen

oorbellen

Bericht geplaatst door: Leila, 14:16 31-07

ik vind dat iedereen er zelf voor moet kiezen of die oorbellen wilt laten zetten bij haar of zijn kindje

ik wilde zelf vroeger ook oorbellen maar dat mocht pas vanaf mijn 9de daar ben ik zo boos om want het deed toen wel erg pijn en heb ook ontstekingen gehad enzo

dus ik vind eigenlijk da je ut beter kunt laten zetten als de kinderen nog klein zijn en er minder van voelen

oorbellen

Bericht geplaatst door: Leila, 14:16 31-07

54905616218

Bericht geplaatst door: best seo company, 15:11 11-06

yhHVZM Great post.Much thanks again. Really Cool.

43228407513

Bericht geplaatst door: tagesgeldzinsen vergleich, 09:41 12-06

Awesome blog article.Thanks Again. Much obliged.

oorbellen

Bericht geplaatst door: jacje, 14:40 31-07

ik vindt dat iedereen respect moet hebben voor andermans keuze . als we allemaal het zelfde zoude zijn was de wereld heel anders je moet ieder in zijn waarde laten ik heb 2 jogens en een meisje . ik wil bij mij dochtertje gaatjes laten prikken als ze een half jaar is ze is nu 3 maanden dit vindt ik zelf nog te vroeg maar ik vindt wel dat de moeders die de kinderen oorbellen schieten hoe oud ze ook zijn zelf weten wat het beste is voor hun kind ik doe het omdat ik het mooi vindt en oorbelletjes willen ze later ook dus waarom nu niet als ze klein zijn ja er kan van alles gebeuren maar dat geld voor alles in ons dagelijks leven mijn zoontjes hebben knikkers moet ik die dan ook weggooien om dat het gevaarlijk is voor mijn dochtertje nee je bent er zelf bij en je moet altijd goed opletten dus om een gaatje meer of minder maak ik me niet druk maar wel dat mensen hier elkaar niet in de waarde laten we zijn allemaal gelijk alleen iedereen is anders en hoe jij er tegen aan kijk hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als bij een ander maar waardeer dit dat mensen misschien nog iets van elkaar kunnen leren en ik vvindt mij eigen geen slechte moeder omdat ik mijn dochtertje oorbellen geef met een half jaar maar dat is mijn mening .kijk eerst naar je eigen fouten dan pas naar een ander

oorbellen

Bericht geplaatst door: sasha, 23:04 20-08

Die Hollandse mensen doen altijd zielig over gaatjes

oorbellen

Bericht geplaatst door: Joana, 23:13 20-08

Dat is de cultuur van hun dat ze zo doen. Zijn nixx gewend vinden alles zielig hoe jonger hoe beter. Zeggen die mensen als je het nou voor je zelf doet of voor je kind voor allebei natuurlijk als je een dochtertje hebt moeten mensen niet steeds vragen of het een jongetje of meisje is DAN KUN JE HET DUIDELIJKER ZIEN MENSEN EN GAAT JE KIND NA OUDE LEEFTIJD OOK GEEN VREES HEBBEN VOOR GAATJES TE SCHIETEN WANT DAN IS DAT AL GEBEURD

oorbellen

Bericht geplaatst door: Moniek, 02:13 30-08

Volgens mij vergeet iedereen de vraag waar het eigenlijk om ging.. Mocht er iemand in winterswijk nog iets weten waar je dat kan laten doen hoor ik t graag in mn email..

oorbellen

Bericht geplaatst door: muts24, 13:52 20-10

ik zoek ook een adres voor oorbellen in apeldoorn bij mijn dochtertje van 4 want hier zeggen ze vanaf 6 jaar pas en zelfs 1 met 8 jaar das schandalig als ik hier al lees dat ze het met een paar maanden al doen bij juweliers

oorbellen

Bericht geplaatst door: kristin, 19:45 04-09

Ik heb gaatjes laten schieten toen ik 12 jaar was naar een aantal dagen kon ik mijn oorbel er bijna aan de andere kant uithalen had gewoon een grote gaatje in mijn oor dat kwam omdat ik vaak op die zij lag, als kinderen jong zijn liggen ze vaak op hun rug dus bij hun kan dat minder kwaad mijn dochter wordt bijna 2 en ik ga ook bij haar gaatjes laten schieten. Ik zelf ben van mening dat de meeste risico's die er allemaal genoemd zijn ook bij volwassene mensen kunnen voorkomen. als je een lage pijn grens hebt kun je als volwassene ook een shock krijgen en zoals bij mij kan het dus ook bij een volwassen gebeuren dat het scheurd

oorbellen

Bericht geplaatst door: CB, 18:46 20-09

Oke. Ik was van plan om zélf vandaag gaatjes te laten schieten! En ik ben zó zenuwachtig dat ik liever zou hebben dat mijn moeder het al op jonge leeftijd bij mij had laten schieten. Ik vind persoonlijk dat uitscheuren ook een beetje een slap argument gezien het feit dat dat altíjd wel kan. Maar ik snap het ook best dat je als ouder wilt wachten op de mening van je kind. Dus laten we gewoon dóén waar we zelf achter staan en elkaar er niet op veroordelen! Ik bedoel, het kindje voor niet vermóórd ofzo. :-)

oorbellen

Bericht geplaatst door: L.K., 14:40 18-10

Wat een gezeur om niks.... Ik wil mijn dochter voor haar eerste verjaardag oorbellen geven. Inderdaad omdat IK het leuk vind. Maar ook omdat ik weet dat ze nu een lage pijngrens heeft. En over lichamelijke schade... wat denken jullie dan van al die jongetjes die besneden worden, omdat dat bij de cultuur hoort?? Daar vragen ze toch ook niet om?! En je hoeft nu niet aan te komen met dat dat geen pijn doet, dat is gel*l!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Moniek, 14:30 12-11

Nou.. Mijn dochter heeft inmiddels dus wél gaatjes (ze is 8 maanden ruim nu) en ik ben dolbij dat ik dat heb laten doen..ze huilde nog minder dan bij de inentingen en heeft er geen dag last van gehad, niet ontstoken geweest niks! En wat het uitscheuren betreft..doe dan stekertjes erin..zo moeilijk is het niet.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jessica, 10:35 24-12

Wat een gezeik allemaal zeg! respecteer elkaar is! Ik was ook nog geen maand oud toen ik zelf oorbellen kreeg en wil mijn dochtertje van 2 maanden ook binnenkort oorbellen laten schieten.
Zelf heb ik niet eens gehuild vertelde mijn moeder, en een vaccinatie is heel wat anders!
Jullie doen net of het mishandeling is, nou dat is het niet! Maar iedereen heeft zijn mening dus ik vind dit wel erg overdreven allemaal.
In Spanje hebben bijna alle baby's al oorbellen, het heeft dus ook met de cultuur te maken,,

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jessica, 10:38 24-12

En zelf vind ik dat een meisje oorbellen hoort te hebben, ik denk dus ook dat als je je dochter oorbellen laat schieten dat er weinig zijn die er later niet blij mee zullen zijn,,

90822949439

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 00:48 26-03

jwhDZR I loved your blog article.Really looking forward to read more. Great.

96448639197

Bericht geplaatst door: check this out now, 05:27 07-04

xYS9WR A big thank you for your blog.Really looking forward to read more. Will read on...

oorbellen

Bericht geplaatst door: vicky, 16:52 29-02

das toch ieder zijn keuze wat je doet met u kind mijn dochter is ook 3maand en een half en ga haar morgen ook oorbelletjes laten schieten en ja omdat ik dat mooi vind ze kan ze er later altijd uitdoen als een kind van 4 ernaar vraagt kan ze het een jaar later ook uit willen

oorbellen

Bericht geplaatst door: vicky, 16:52 29-02

das toch ieder zijn keuze wat je doet met u kind mijn dochter is ook 3maand en een half en ga haar morgen ook oorbelletjes laten schieten en ja omdat ik dat mooi vind ze kan ze er later altijd uitdoen als een kind van 4 ernaar vraagt kan ze het een jaar later ook uit willen

oorbellen

Bericht geplaatst door: kim, 17:12 17-05

hallo,
wie weet waar ze oorbellen schieten vanaf 4 maand?? in het noorden dan graag..

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jansen, 01:05 23-07

HALLO ALLEMAAL

iK HEB NET ALLE VERHALEN GELEZEN OVER OORBELSCHIETEN BIJ BABY'S EN KINDEREN. IK ZIE DAT IEDEREEN DENKT DAT ZE IETS VANAF WETEN. IK BEN EEN JUWELIER EN POFFESIONELE BODYPIERCER MET CERTIFICAAT. iK ZET BIJ BABY'S VANAF HUN GEBOORTE OORBELLEN MET EEN SPECIALE ZETPISTOOL ( GEEN SCHIETPISTOOL) HET IS PIJNLOOS EN HYGIENISCH. HET IS VEEL BETER OM EEN OORPIERCING TE ZETTEN TIJDENS DE EERSTE MAANDEN. HET GENEEST OOK VEEL BETER EN DE BABY'S MERKEN ER NIETS VAN. VOOR MEER INFO JANSEN ROTTERDAM

oorbellen

Bericht geplaatst door: Sharon, 12:42 23-09

de reden waarom ik oorbeletjes bij mijn baby van 9 weken laat schieten is:
punt 1 is een meisje en een meisje hoort oorbelletjes te hebben, en beter nu dan dat ze 4 is want dan maakt ze het bewust mee en dan wil ze het waarschijnlijk niet meer..
punt 2 hoe kleiner de baby hoe soepeler de huid, dus alles geneest sneller.
punt 3 zo leert ze ermee om te gaan vanaf klein, wanneer een kindje 2 is gaat het zich irriteren als het op het oortje licht,dus meer kans op irritaties en ontstekingen..

de keuze blijft uiteindelijk tog bij jezelf..en de juweliers die ze pas zetten vanaf 4 jaar kan je zien als onervaren, of ze hebben niet de goeie materialen om een babytje te piercen..
groetjes sharon

oorbellen

Bericht geplaatst door: Stephanie, 09:10 26-09

Mijn dochter is 5 maanden en wilde heel graag oorbelletjes laten schieten bij haar. Ze is half surinaams en dan is het de normaalste zaak van de wereld in hun cultuur. Nu ik de gevolgen heb gelezen laat ik het echt niet meer doen.. Ik ben zo bang dat er iets gaat gebeuren wat ik hier heb gelezen dat ik het risico niet neem, anders heb ik dadelijk spijt. En inderdaad ze is nog te klein om het te beseffen want wat heeft ze eraan???? Waarschijnlijk alleen maar pijn. Terwijl ik het toch heel graag zou willen doen, doe ik het toch maar niet want het gaat uiteindelijk om mijn dochter.. Pas als ze zelf zegt mama ik wil oorbellen dan krijgt ze oorbellen. Dan is het de tijd ervoor, voor mijn dochter!

Groetjes

oorbellen

Bericht geplaatst door: silvana, 16:46 07-10

hallo,

mijn dochter is bijna 1 jaar, ze krijgt van haar oma op haar eerste verjaardag oorbellen.
ik vind dat je het zo jong mogelijk moet doen, nu is ze er nog niet van bewust dat het pijn gaat doen en als ze wat ouder is wel.
ik doe het omdat ik vind dat meisjes oorbellen moeten hebben en omdat ik het zelf gewoon mooi vind!!!!!!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Claire, 19:43 15-10

Google maar eens op Claires punt com

Doen ze daar al met baby's vanaf 4 maanden.
Goede ervaring gehad met mijn kindje toen ze 4 maanden was.

43877147173

Bericht geplaatst door: link building, 00:22 25-10

XafzDK Im grateful for the post.Much thanks again. Fantastic.

90755216664

Bericht geplaatst door: top seo guys, 20:24 05-11

ueTmgb I really like and appreciate your blog post. Keep writing.

91875274629

Bericht geplaatst door: check it out, 03:36 07-03

ODD9K7 I appreciate you sharing this post.Really looking forward to read more. Cool.

67790369991

Bericht geplaatst door: great link building, 22:18 20-11

heM0qx I think this is a real great blog. Will read on...

84297755978

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 14:40 15-05

8gkVzp Very neat blog.Really thank you! Awesome.

93236878468

Bericht geplaatst door: watch for this, 04:55 19-12

wfmLmU Muchos Gracias for your blog article. Really Cool.

35056778294

Bericht geplaatst door: awesome things!, 19:07 30-12

qdo1zV Very informative blog post.Much thanks again. Will read on...

82511916105

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 06:58 10-01

1EIMSa Great, thanks for sharing this article.Really thank you! Great.

18128663558

Bericht geplaatst door: nice site here, 20:31 18-01

NHjbGp Great blog. Really Cool.

49180449331

Bericht geplaatst door: check it out, 05:26 23-01

VaZnJ2 Very informative blog article.Really looking forward to read more. Really Great.

26259061464

Bericht geplaatst door: awesome things!, 23:42 30-01

bBgIo1 Great, thanks for sharing this post.Really looking forward to read more. Great.

89019694290

Bericht geplaatst door: awesome things!, 07:53 08-02

hMflCO Really informative blog article. Really Great.

34867884815

Bericht geplaatst door: check it out, 19:05 07-03

JC6RHy I appreciate you sharing this blog article.Really looking forward to read more. Keep writing.

58173366603

Bericht geplaatst door: smashing site , 14:26 12-03

RlPWV6 Thanks a lot for the article.Thanks Again. Really Cool.

73039635499

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 20:38 22-03

t7ZRb2 I really enjoy the blog article.Really thank you! Keep writing.

86683814617

Bericht geplaatst door: check this out now, 19:33 25-03

qegaPB A big thank you for your blog post.Much thanks again. Really Cool.

46686757539

Bericht geplaatst door: check it out, 16:40 01-04

KsXi3k I really enjoy the post.Thanks Again. Cool.

54869640505

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 20:09 24-04

k3CTOi Very neat article.Really looking forward to read more. Cool.

97589981924

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 16:54 11-05

5VY5F9 Awesome article.

48946333322

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 01:23 16-05

lQOArj Thanks so much for the blog post.Really looking forward to read more. Great.

15060983764

Bericht geplaatst door: seo cheap, 01:21 10-06

Qwlkz4 Great, thanks for sharing this article.Really looking forward to read more.

37059472187

Bericht geplaatst door: awesome seo solutions, 22:10 11-06

Kk4cUE Great article. Really Great.

44562408872

Bericht geplaatst door: tagesgeldvergleich, 13:16 12-06

A big thank you for your article post.Really thank you! Really Great.

52305227539

Bericht geplaatst door: awesome seo, 13:13 26-06

p4sY0m This is one awesome blog post.Much thanks again.

83104816593

Bericht geplaatst door: cheap seo services, 03:22 04-07

5N28w6 Thanks a lot for the blog post. Really Cool.

26706762099

Bericht geplaatst door: cheap backlinks, 17:05 18-07

IsUIes Thanks-a-mundo for the article post.Thanks Again. Keep writing.

65584439559

Bericht geplaatst door: crorkz linkz, 08:09 02-08

SYcOaf Thanks for sharing, this is a fantastic blog.Really looking forward to read more. Great.

52728999179

Bericht geplaatst door: crorkz, 22:28 03-08

8DlcDG wow, awesome article post. Cool.

45879715394

Bericht geplaatst door: crorkz, 00:05 05-08

ctON0t Im obliged for the blog post.Thanks Again. Great.

57855044427

Bericht geplaatst door: matzcrorkz, 05:13 07-08

jpCbTX Thanks for the blog article.Really looking forward to read more. Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Mo, 20:21 04-01

Wat een gezeur zeg!
Waarom vraagt iemand zijn mening aan een totaal vreemde of je wel of niet je baby/kind oorbellen moet laten schieten/zetten?!
Ik snap dat niet, wat kan jou het schelen wat een vreemde daar nou van vind?
En ik heb begrepen dat als onderwerp van deze Topic; WAAR kan ik gaatjes laten zetten ?
Niet ; wat vinden jullie van gaatjes zetten bij baby's?
Mocht het voor jullie zo belangrijk zijn;
IK vind dat oorbelletjes bij babymeisjes erg schattig zijn.
Bij jongetjes vind IK het niet mooi staan.
Mijn dochertje krijgt ze ook wanneer ze een maand of 2 is.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Annette, 22:10 10-01

Echt een stel grote mongolen hierzo zeg ! Jullie doen alsof oorbellen schieten bij baby's totale MISHANDELING is..! Stelletje varkens...! Het stelt niet zo veel voor, een klein prikkie en het is over ! stelletje rangsdebielen..! En als het ontsteekt, ja dan wil dat zeggen dat er IEMAND niet goed zorg voort zijn/haar kindje he...qua ontsmetten/schoonhouden de eerste week..ra ra ra wie zal dat wel niet zijn..juist ja..OUDERS..! Dus zeik niet...!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Monica trotse mama van emma, 13:51 11-01

Hallo allemaal ,

ik heb afgelopen zaterdag ook oorbelletjes bij mijn 7 maanden oude dochter laten zetten en bij de eerste oorbel gaf ze geen kik ze schrok alleen en bij de 2e nam ze een aanloopje tot huilen maar toen gaf ik een speentje en toen was het over .... zoveel pijn doet het dus niet!
ze had er daarna ook helemaal geen erg meer in ... en het staat super lief .. de reden trouwes waarom ik het heb laten doen is omdat ik vind dat oorbellen bij een meisje hoort !
Ik heb ze zelf ook gehad toen ik 4 maanden oud was en nooit geen last van gehad ... en ook nooit spijt op latere leeftijd.
en tsja het doet echt niet meer pijn als een prikje op het CB want daar huilt ze erger als toen ik oorbellen ging zetten ...

maar wat ik ook vind is dat iedereen zijn eigen mening heeft , maar oordeel dan ook niet over een ander ! en de ergste uitspraak die ik tot nu toe heb gehoord is dat alleen ouders met een lage sociale rang oorbellen bij babys zetten maar in mijn familie en in mijn gezin doen we allemaal werk op hbo niveau ... en kan mezelf ook niet formuleren als asociaal

dit wilde ik even kwijt , en waar je oorbellen kan laten zetten , ik heb ze bij een medische piercer laten zetten! die hebben ook een eigen huisarts en connecties met de apotheek !

mvg Monica

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jolijnmv3, 00:15 13-01

Ik heb bij mijn dochter oorbelletjes laten zetten toen ze 8 mnd oud was.
En ja omdat ik het mooi vind maar er zijn denk ik heel weinig meisjes die oorbelletjes niet leuk vinden en als ze het niet leuk vinden dan haal je ze eruit,simpel
De pijn valt volgens mij best mee,mijn dochtertje huilde een paar seconde en volgens mij meer van de schrik van het geluid.
Toen ze schoten en ik haar van mijn partner overnam was het meteen weer goed en begon ze weer lekker vrolijk te lachen en brabbelen.
Ze liet het verzorgen ook ontzettend goed toe,haar oortjes zijn ook helemaal niet rood,opgezet of vies geweest.
Ze heeft er dus totaal geen last van gehad.
Het voordeel is juist bij zo'n kleintje dat ze er nog niet aanzitten en dus minder kans hebben op infectie.
En het prikken zijn ze ook meteen vergeten,dus geen traumatische ervaringen.
Niet bij mijn dochter in ieder geval,ze is die dag van het prikken echt ontzettend vrolijk geweest.

Ze kunnen natuurlijk altijd blijven hangen maar dat kan bij een ouder kind ook gebeuren,is het dan minder erg?
Mijn dochter is nog nooit met een oorbelletje blijven hangen in ieder geval.

Over 2 weken word ze 1 jaar en nu zit ze soms aan haar oorbelletje te friemelen en laat dan eigenlijk meteen weer los.
Ben dus blij dat ik het met 8 mnd heb laten doen want als ik het later had gedaan was het waarschijnlijk gaan ontsteken omdat ze er dan aanzit

Groetjes Jolijn

oorbellen

Bericht geplaatst door: Jolijnmv3, 00:17 13-01

Bij mijn dochter zijn ze trouwens bij claires geschoten.
Ze zetten daar idd oorbelletjes vanaf 4 mnd

15266381787

Bericht geplaatst door: link building, 17:32 23-10

QtEFzt Really appreciate you sharing this post.Really thank you! Great.

71191071598

Bericht geplaatst door: top seo guys, 16:26 05-11

XbT9ev Enjoyed every bit of your blog.Much thanks again. Will read on...

44650115491

Bericht geplaatst door: awesome site, 00:19 21-11

fgfhMz Thanks for sharing, this is a fantastic article post.Really looking forward to read more. Really Cool.

99801020912

Bericht geplaatst door: tips about seo, 19:52 20-12

PB5DKZ Great blog. Want more.

19228913876

Bericht geplaatst door: check it out, 10:12 30-12

6TSyqf Really appreciate you sharing this blog article.Much thanks again. Much obliged.

46554686637

Bericht geplaatst door: awesome things!, 22:47 09-01

8NdrHP Thanks for the blog.Much thanks again. Really Cool.

40670625186

Bericht geplaatst door: check it out, 13:13 07-02

5moXbr wow, awesome blog article.Thanks Again. Keep writing.

48259439309

Bericht geplaatst door: check it out, 12:58 07-03

Dsb4sQ Thanks for the blog.Really looking forward to read more. Fantastic.

71752637627

Bericht geplaatst door: nice backlinking, 11:03 13-03

5B5G4N Really informative blog article.Really looking forward to read more. Want more.

63968466045

Bericht geplaatst door: check it out, 18:12 25-03

uWEavG I cannot thank you enough for the blog.Really thank you! Fantastic.

35547066771

Bericht geplaatst door: check this out now, 11:30 06-04

vQwIoH Very informative article post.Much thanks again. Keep writing.

70603665155

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 15:01 24-04

DH05Wr This is one awesome blog article.Thanks Again. Really Cool.

34193592913

Bericht geplaatst door: check it out, 03:24 16-05

SGsfRR Thanks a lot for the blog.

43402349789

Bericht geplaatst door: best seo company, 01:30 10-06

e21GA5 I really liked your post.Really thank you! Fantastic.

29330530719

Bericht geplaatst door: seo cheap, 23:18 11-06

zfcOzT Great article.Really thank you! Awesome.

10703072767

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 08:15 26-06

JjOH6G Very informative blog post.Really thank you! Will read on...

57405148122

Bericht geplaatst door: high quality backlinks, 17:50 18-07

tWVZb3 I truly appreciate this post.Much thanks again. Will read on...

85960438089

Bericht geplaatst door: crorkz matz, 04:58 04-08

3fsVwj I really liked your blog article.Really thank you! Cool.

82845385470

Bericht geplaatst door: matzcrorkz, 06:35 05-08

mowkzi I really like and appreciate your blog post.Thanks Again. Much obliged.

87594937868

Bericht geplaatst door: matzcrorkz, 16:55 06-08

pYLpNy A round of applause for your article.Really thank you! Fantastic.

56315278177

Bericht geplaatst door: mattz crorkz, 01:48 28-08

ACqVEb Wow! This can be one particular of the most helpful blogs We've ever arrive across on this subject. Basically Wonderful. I'm also a specialist in this topic so I can understand your effort.

88156639279

Bericht geplaatst door: diamond crorkz, 16:23 25-09

4HXAJy There is evidently a bundle to know about this. I suppose you made various good points in features also.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Roxanna, 09:58 22-01

Ik heb ook een dochtertje van bijna 9 maanden en ga volgende week haar gaatjes schieten in haar oortjes ik wou het zelf al veel eerder doen hoe eerder hoe beter.

1. ze is een meisje
2. Ze weet nog niet wat angst is voor die gaatjes
3. Als je het heel jong doen hebben ze nergens last van.

Je kunt het zelf doen als je baby een paar weken oud is.

Dus mensen overdrijven met dat soort dingen. Natuurlijk gaat een kind van 4 jaar of ouder zeggen nee ik wil geen GAATJES omdat ze bang zijn. Dus mensne overdrijf toch niet.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Diana, 12:59 20-03

Mijn dochter is nu 6 maanden en heeft al 2 maanden gaatjes.Iedereen moet zelf weten wanneer die gaatjes laat schieten.Mijn dochter heeft nergens last van gehad en het staat super schattig.Het is een meid en die willen echt wel oorbellen.Heb het voor mezelf gedaan omdat ik het mooi vind en voor haar omdat ze er dan straks niet meer tegenop hoef te zien!!
Wel degelijk genoeg juweliers die ze schieten bij baby's hoor!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: ikke, 11:25 04-04

ik denk altijd aaaahh als ik een baby met oorbellen zie. ik vind het zo zielig. Het ziet er niet uut echt verschrikkelijk en kind heeft er niet eens zelf voor kunnen kiezen.Ze zouden het moeten verbieden.....

oorbellen

Bericht geplaatst door: ikke, 11:25 04-04

ik denk altijd aaaahh als ik een baby met oorbellen zie. ik vind het zo zielig. Het ziet er niet uut echt verschrikkelijk en kind heeft er niet eens zelf voor kunnen kiezen.Ze zouden het moeten verbieden.....

oorbellen

Bericht geplaatst door: Daniela, 12:02 16-04

Ik val weer in herhaling, maar nogmaals; het is een persoonlijke keuze en mensen die roepen dat het asociaal is, zijn nogal bekrompen en staan bijvoorbeeld ook niet open voor andere culturen. Ik ben Italiaans en hier is het ook de normaalste zaak van wereld dat baby's meteen (in het ziekenhuis zelfs) gaatjes krijgen!!!! Vroeger zelfs standaard als het om een meisje ging. Het is normaal in alle rangen en standen, het is een persoonlijke keuze en inderdaad, negen van de tien meisjes wilt oorbellen en juist, vinden ze het niet mooi, kunnen ze er zo weer uit!!!
Er zitten risico's aan ja, ook dat is een zaak van de ouders en bovendien, ook je kind op een kermisattractie zetten of van een glijbaan af laten gaan kan risicovol zijn!!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: valery, 11:09 20-04

Bij mij zijn mijn eerste oorbellen geschoten toen ik 5 was.
Helemaal scheef!
Waarom?
Omdat ik niet stil zat.

Het kan dus ook bij grotere kinderen scheef gedaan worden.

Ik vind dat iedereen deze keuze zelf moet maken.
Persoonlijk vind ik een paar weken echt te vroeg voor oorbelletjes.
Ik zou het dan ook pas rond 6 a 7 maanden laten doen.
Als ik het niet tussen 6 maanden en 1 jaar zou laten doen dan zou ik wachten tot ons kindje zelf kan kiezen.
Ik denk namelijk dat tussen 1 jaar en 4 jaar kindjes nogal veel aan de oorbelletjes zullen zitten en daardoor een grotere kans is op ontstekingen.

Alle moeders die nog gaatjes gaan laten schieten bij hun baby!
Veel suc6 daarmee en goed draaien aan die knopjes;)

oorbellen

Bericht geplaatst door: angelique, 17:04 07-05

lieve mensen, volgens mij werd er toch door iemand gevraagt WAAAAAR kan je gaatjes laten schieten?? Er wordt toch van niemand een mening gevraagt of wel dan??? Uiteindelijk ben ik nog niet veel wijzer, maar bedankt1

groetjes angelique

oorbellen

Bericht geplaatst door: angelique, 17:04 07-05

lieve mensen, volgens mij werd er toch door iemand gevraagt WAAAAAR kan je gaatjes laten schieten?? Er wordt toch van niemand een mening gevraagt of wel dan??? Uiteindelijk ben ik nog niet veel wijzer, maar bedankt1

groetjes angelique

oorbellen

Bericht geplaatst door: Vallerie, 17:12 10-06

Ieder zijn eigen mening, zo hoort het ook, maar schelden hoeft niet, laten we wel beschaaft blijven.

Mijn dochtertje wordt in augustus 3 en wil zelf heel graag oorbellen ... natuurlijk weet ik dat ze niet snapt dat het pijn gaat doen, maar ze vraagt er zelf om en dat vind ik het belangrijkste.

Weet niet of ik er echt antwoord op ga krijgen maar is er iemand die voor mij een adres heeft waar ik het goed en veilig kan laten doen ??
Ik woon in omgeving Heerlen (Zuid Limburg)

Groetjes Vallerie

oorbellen

Bericht geplaatst door: desie esme, 23:06 22-06

wat een gezeur allenmaal
ik vind dat je wanner jij je der goed bij voeld een oor bel bij je kind moet kunnen zetten of het nou een jongen of meisje is
ik ben vandaag ook met mijn dochterva 61/2 maand naar de shop gegaan ze heeft met ieder oor maar een paar sec gehuilt en tegen woordig is het ook minder pijnlijk ze hebben totaal andere aperaten dan vroeger en ze hebben ook gewoon baby oor bellen en ze komt er tot nu toe ook niet aan ze slaapt er ook gewoon op en ze laat het heel makkelijk schoon maken
groetjes een trose moeder van esme met oorbellen

ps:in eindhoven kun jet het op de kruisstraat laten doen bij belle nouvelle van af dat ze de eerste prik hebben gehad voor 10euro per oor

oorbellen

Bericht geplaatst door: sab, 13:45 29-06

ieder voor zich natuurlijk ik vind het zelf niet echt mooi lijken bij een baby.
en op de 2de plaats vind ik dat zij die keuze zelf mag maken als ze oud genoeg is..
en of je ze nu op jonge leeftijd of later laat schieten de pijn word er niet anders van.

13008039597

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 13:07 17-04

GaJdNr I loved your blog.Really thank you! Great.

oorbellen

Bericht geplaatst door: mariska, 16:07 02-08

ik vind deze reacties echt zwaar overdreven
de reden dat ze het niet bij te jonge kinderen doen is vanwege het gehoord mochten ze verkeerd schieten is er kans op beschadiging maarja ook artsen maken fouten en daar breng je toch ook je kind heen als dat nodig is.
mijn dochter kreeg met 4maanden oorbellen en pijn heeft ze absoluut niet gehad ze lachte er zelfs bij het is ook vaakmeer de schik want mijn zoontje van 3 heeft het toen ook gekregen en met een ijsje was alles weer vergeten e tuurlijk heeft een kind ook zijn eigen mening maar hoeveel vrouwen hebben er oorbellen 9 van de 10 dus waarom wachten tot ze ouder zijn als het nu leuk is voor jezelf en voor je baby je wilt toch dat je kinderen er goed uitzien kwa kleding haar etc en bij vrouwen-meisjes horen nu eenmaal de oorbellen.
ik heb het in almere stad gedaan bij de juwelier en de goeie juweliers doen dit allemaal vanaf een leeftijd van circa 4 maanden

oorbellen

Bericht geplaatst door: conny, 20:18 01-09

pfff wat n gezeur heb alles zitten lezen in de hoop achter een adres te komen in de omgeving v breda zijn er mensen die me een adres kunnen geven mijn meisje wordt volgende week een jaar alvast bedankt

oorbellen

Bericht geplaatst door: Dani, 11:39 07-09

Wat een gedoe over oorbellen!
Mijn dochter is bijna een jaar en krijgt vanmiddag oorbellen. Het is idd meer omdat ik het leuk vind dan dat zij het graag wil, maar hoevaak gaat dit niet op bij babies? En wat de pijn betreft, ze worden bij het cb ook telkens geprikt. Dit heeft misschien een betere reden maar dat weet een baby niet. Bij ons in enschede verschilt het per juwelier, de een va 3 maanden de ander pas va 7 jaar.
Mijn dochter heeft vanmiddag iig een paar leuke oorbellen!

64550272514

Bericht geplaatst door: link building, 06:54 26-10

OLJyNd Say, you got a nice blog post.Much thanks again. Fantastic.

74423262258

Bericht geplaatst door: best prices, 10:45 12-05

s266VW Thank you ever so for you article post.Really thank you! Cool.

29041025558

Bericht geplaatst door: smashing top seo, 20:01 05-11

r6bN85 This is one awesome blog article.Much thanks again. Really Cool.

13467914144

Bericht geplaatst door: check this out, 23:10 20-11

ABCuSV I really enjoy the blog post. Much obliged.

79941860370

Bericht geplaatst door: tips about seo, 13:16 19-12

MVCj4N I think this is a real great blog post.Thanks Again. Much obliged.

11091323816

Bericht geplaatst door: awesome things!, 04:05 31-12

zb3erp Say, you got a nice blog article. Want more.

83317927726

Bericht geplaatst door: check it out, 08:05 08-01

1Un4bN I value the blog article.Much thanks again. Great.

97941231151

Bericht geplaatst door: check it out, 03:45 10-01

5Nzzd8 Great blog.Thanks Again. Awesome.

63748065882

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 05:17 17-01

WIh1Rp Thanks again for the article.Really thank you! Great.

87001267679

Bericht geplaatst door: check it out, 09:23 31-01

3sP4p7 I really like and appreciate your blog post.Really looking forward to read more. Great.

72202789453

Bericht geplaatst door: check it out, 07:41 07-02

C3AQCJ I loved your blog post.Really looking forward to read more.

81622278394

Bericht geplaatst door: check it out, 07:47 07-03

cYPD2a Really informative post. Awesome.

49622088055

Bericht geplaatst door: smashing site , 00:29 13-03

hOcOFK wow, awesome post. Awesome.

69224681812

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 21:22 22-03

fcVczb Appreciate you sharing, great blog article. Cool.

96965539282

Bericht geplaatst door: best prices, 15:47 25-03

H2g6la I value the blog post. Really Cool.

36525935115

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 16:40 01-04

tkULfV Very informative article.Really thank you!

33770590327

Bericht geplaatst door: stunning service, 02:59 07-04

6qjLs1 A round of applause for your article.Much thanks again. Keep writing.

24005462641

Bericht geplaatst door: best prices, 03:46 25-04

n6Akk7 I cannot thank you enough for the article.Thanks Again. Fantastic.

59015983155

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 08:59 12-05

aigMHa I really like and appreciate your blog.Thanks Again. Really Great.

16745413777

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 20:17 15-05

hNrfrl Great blog post.Really looking forward to read more. Fantastic.

57157690268

Bericht geplaatst door: seo company, 23:27 09-06

XXVbS8 Very neat post.Really thank you!

96766448566

Bericht geplaatst door: seo company, 20:12 11-06

CHzu13 Thank you for your post.Really thank you! Cool.

34094361719

Bericht geplaatst door: tagesgeldvergleich, 12:18 12-06

Im obliged for the blog. Will read on...

23963525189

Bericht geplaatst door: cheap seo services, 21:31 19-06

8IEnf4 Say, you got a nice blog post.Really thank you! Keep writing.

80788225861

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 03:21 23-06

ajFe97 Muchos Gracias for your blog post.Really looking forward to read more. Great.

27708896694

Bericht geplaatst door: good backlinks, 19:07 03-07

uwQpIr Enjoyed every bit of your blog article.Much thanks again. Great.

76699404992

Bericht geplaatst door: crorkz matz, 09:06 06-08

ePgXzi Thank you ever so for you post.Really looking forward to read more.

18724629647

Bericht geplaatst door: crorkz matz, 21:43 06-08

WepRWz Muchos Gracias for your article post.Thanks Again. Cool.

67012247785

Bericht geplaatst door: matt crorkz, 01:38 26-09

6cRYjN Spot on with this write-up, I truly assume this website wants far more consideration. I'll in all probability be again to learn far more, thanks for that info.

oorbellen

Bericht geplaatst door: 3 kids, 22:43 20-09

nou zeg wat een gedoe allemaal hierzo hahah iedereen moet lekkerzelf weten warneer je gaatjes laat schieten bij je kindje ...... is ieder vvoorzig. mij dochtertje was 6 week en is nu bijna 8 en heeft nu 2 gaatjes.
mij zoontje was 2 week, toen kreeg hijh 1 gaatje en is nu 16 maand en me andere zoontje is 20 dagen en ja haha die gaat morge dus ja ieder voorzig horo en dat somige ensen hiero zeggen van jaa halo hoe kun je je knd zoiets aandoen nou halo dat is onze mening wij zeggen ook nix tegen ouders die geen gaatjes latn prikken bij hun kindje ........... dat is mijn zeggie en mijn mening...

oorbellen

Bericht geplaatst door: jolanda, 02:49 16-10

waar maken de mensen zich allemaal zich druk om! ik vind dat als je een meissie heb dan mag je dat ook wel aan de buitenwereld laten zien dat het een echt meissie is met oorbellen en andere sieraden mijn meissie is 10 weken en heeft al volop armbandjes om en we gaan van het weekend gaatjes laten prikken!!!!
en trouwens een baby kan geen kleine knopjes uittrekken zu kunnen de speen niet eens pakken laat staan zo klein oorbelletje en ik vind hoe eerder je het doet hoe beter want dan zijn ze het al gewend!! en ik kan trouwens niet meer vertellen hoe pijn het bij mij deed ik weet wel dat ze het met een naald en een kurk hebben gedaan!! laat ze lekker en doe wat je zelf wil ik vind het schattig en van het weekend heeft onze dochter mooi oorbelletjes........!!!!!!!!!!!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Lindsey, 12:31 12-01

Hallo mensen,
Mijn dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en we wilden graag haar oorbelletjes laten schieten.
Nu heb ik verschillende plekken gelezen waar dit kan, maar ik woon helemaal in Limburg.
Weet iemand voor mij iets in die buurt.
Eindhoven ofzo kan ook nog wel.
Laat maar iets weten, bedankt!!

Groetjes Lindsey

56884414358

Bericht geplaatst door: check this out now, 12:47 06-04

SDPguC Awesome blog post.Really thank you! Great.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Lindsey, 12:40 12-01

Hallo mensen,
Mijn dochtertje wordt volgende maand 1 jaar en we wilden graag haar oorbelletjes laten schieten.
Nu heb ik verschillende plekken gelezen waar dit kan, maar ik woon helemaal in Limburg.
Weet iemand voor mij iets in die buurt.
Eindhoven ofzo kan ook nog wel.
Laat maar iets weten, bedankt!!

Groetjes Lindsey

oorbellen

Bericht geplaatst door: G, 13:59 16-01

hallo allemaal ik heb een dochter van 12 jaar en ze heeft geen gaatjes omdat ze dat zelf niet wilde nu wil ze dat wel en dat mag uiteraard ook van mij. maar babys kunnen niet zeggen wat ze wel of niet willen dus ik vind het niet goed om in kinderen jonger dan 4 jaar al gaatjes te prikken! laat ze er zelf over nadenken a.u.b.

20767095644

Bericht geplaatst door: take a look at it!, 06:35 24-10

YPkBv9 Thanks for sharing, this is a fantastic blog.Much thanks again. Really Cool.

28345398201

Bericht geplaatst door: top seo guys, 16:13 05-11

P3dKOT I think this is a real great article post.Really thank you! Keep writing.

92162493197

Bericht geplaatst door: check this out, 06:42 21-11

64XbjI Appreciate you sharing, great blog.Thanks Again. Much obliged.

26713316024

Bericht geplaatst door: awesome seo thing, 00:15 15-12

nc6xjW Fantastic post.Really thank you! Awesome.

53923357227

Bericht geplaatst door: check this out, 18:18 20-12

1RgDgQ Im thankful for the blog. Want more.

66832869860

Bericht geplaatst door: check it out, 12:07 31-12

o4nYbk Thanks so much for the post.Much thanks again. Keep writing.

72393438361

Bericht geplaatst door: check it out, 11:01 08-01

xyu6FF Major thanks for the article post. Really Great.

14574684988

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 17:00 09-01

rpTJoQ Hey, thanks for the blog article.Much thanks again.

61204227956

Bericht geplaatst door: look at this, 00:47 16-01

DW1oqu Thanks-a-mundo for the blog article.Much thanks again.

20653406621

Bericht geplaatst door: stunning seo guys, 12:43 05-02

1Ye572 Wow, great blog article. Want more.

11747945854

Bericht geplaatst door: check it out, 18:16 06-03

HE2Gd2 Major thanks for the post. Great.

91944134558

Bericht geplaatst door: check it out, 16:02 15-05

IZ8miC I think this is a real great blog.Thanks Again. Want more.

34648663139

Bericht geplaatst door: check out this, 17:25 12-03

avjN7Z I really liked your article.Much thanks again.

64142435230

Bericht geplaatst door: stunning service, 16:21 25-03

L9I6DQ Major thankies for the post.Really thank you! Cool.

31930481006

Bericht geplaatst door: check it out, 07:53 26-03

pjEOUM Very informative blog.Really thank you! Much obliged.

88383224247

Bericht geplaatst door: best money here, 23:35 05-04

3tEYwZ Really appreciate you sharing this post.Really looking forward to read more. Much obliged.

91580957056

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 15:26 24-04

ckgTxC I really enjoy the blog.Much thanks again. Keep writing.

73775844055

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 17:50 11-05

Y9VNsR wow, awesome blog post.Really looking forward to read more. Will read on...

18602083382

Bericht geplaatst door: seo for cheap, 20:27 15-05

fqPmqb Enjoyed every bit of your blog article.Much thanks again. Really Cool.

89974041464

Bericht geplaatst door: seo cheap, 19:42 04-06

gcHVxh Thanks so much for the article.Thanks Again. Much obliged.

93123128309

Bericht geplaatst door: seo cheap, 21:47 09-06

daVBvU Im grateful for the post.Really looking forward to read more. Fantastic.

40552617895

Bericht geplaatst door: seo company, 15:08 11-06

YE6BEO Im obliged for the article.Really looking forward to read more. Awesome.

65994920530

Bericht geplaatst door: tagesgeldkonten vergleich, 09:39 12-06

Thanks for the article post.Really thank you! Really Great.

88739639810

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 15:02 17-06

KZIcvK Thanks a lot for the article post. Fantastic.

67864178303

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 03:06 26-06

7XVMI9 A round of applause for your blog. Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Marcela, 09:19 18-01

Wat een gezeik allemaal over het willen of niet willen...Meisjes hoort gewon een oorbelletjes hebben. In onze land (Tsjechie), Polen, Slowakije trouwens ook is het de normaalste zaak van het wereld!!! En hoe ik het hier leest, niet alleen maar dus deze landen maar ook hoopt andere! In onze land heb je zelf ziekenhuizen waar ze het laten schieten gelijk met geboorte van het baby. Ik vind dat een vaccinatie bij consultatiebureau doet bij een baby veel veel meer pijn dan oorbelletjes laten prikken!
Na mijn ervaring dan!!!
En over het shock bij baby gesproken vind ik ook een grote onzin! In Tsjechie doet ze het al honderd jaren bij elke baby(meisjes dan) en ik heb nog NOOIT zo iets stoms gehort!!!!
GEWON ECHTE ONZIN! Waarschijnlijk zijn hier de Nederlands huisartsen anders opgeleid dan bij ons als ze zo iets meegemaakt hadden.

oorbellen

Bericht geplaatst door: mari , 23:07 21-03

hey mensen die het allemaal zo goed voor hebben met hun kindjes over het zelf laten beslissen wel of geen oorbellen, kinderen vragen ook niet" ik wil graag geestelijk mishandeld worden of lichamelijk". Of door vader of moeder vermoord te worden. ja klinkt hard he maar ja het gebeurd wel , waarschijnlijk ook mensen die het hun kinderen niet aan willen doen. wat ik ermee wil zeggen mensen maak je liever druk om jullie eigen sores in plaats van coomentaar te geven omdat iemand een vraag stelt die dood normaal is , alsof nederlanders het beter doen dan de rest van de wereld, mijn god er gebeuren in dit land de vreselijkste dingen die ouders hun kinderen aandoen , of anders doet je buurman het wel. alsjeblieft zeg en maar op pvda blijven stemmen omdat ze bang zijn hun echte stem te laten horen. maar het is natuurlijk makkelijker om iemand aan te vallen die haar kindje een oorbelletje wil laten schieten , laat iedereen in zijn waarde , iedereen denkt het allemaal beter te doen maar ondertussen loopt me daar een gajes buiten ligt zeker aan het van jongs af aan oorbelletjes laten schieten pfffffffff. lekker belangrijk kijk allemaal naar je eigen opvoedende gedrag , krijgen de kinderen misschien wat meer respect voor een ander , een kind word zo niet geboren , die word zo gemaakt . dus behandel iemand zoals je zelf behandelt wilt worden graag met respect.

groetjes mari

oorbellen

Bericht geplaatst door: Helena , 23:20 26-04

Weet iemand een juwelier in Enschede die kinderen vanaf 1 jaar gaatjes schiet?

Groetjes Helena

oorbellen

Bericht geplaatst door: oorbellen, 06:48 29-04

in antwerpen kun je dat laten doen,
maar ik zou het zelf ook misschien pas rond de 4-5 jaar laten doen, als ze het natuurlijk zelf willen.

oorbellen

Bericht geplaatst door: wendy, 22:51 21-05

ik heb een zoontje van 17 maanden nu en ik heb bij hem toen die 5 maanden was een oorbelletje laten schieten en waarom omdat ik het mooi vind het is een stoer ventje dus ik dacht een stoere oorbel erin gaatie er aan trekken wat tie tot nu toe nog niet heeft gedaan haal ik hem er uit klaar ik vind dat de ouders het zelf moeten wete wat ze willen doen met hun kids en die kleine van mij heeft echt geen kick gegeven die heb ik zijn knuffel en ze speen gegeven en hij merkte er echt nix van!! dus mensen wil je het nie doe je het nie wil je het wel doe je het gewoon wel :P:D

oorbellen

Bericht geplaatst door: anna, 19:28 26-07

mijn baby is 12 weken oud en krijgt morgen oorbellen en pijn?? voordat ze beseft dat het pijn doet is het al weer over al dat gezeik over je moet ze zelf laten beslissen jij trekt tog ook elke dag kleertjes aan rokjes jurkjes mischien wil ze dat ook wel niet jij bent moeder en jij beslist wat er gebeurt en als ze het niet wil haald ze ze dr alter maar weer uit !! en littekens ?? als ze vallen krijgen ze ook littekens of willen jullie dat ook tegen houden ? komm op zeg !!!!!!!!!!!!!!!!1

oorbellen

Bericht geplaatst door: leoni, 15:55 10-08

mijn dochter van 2,5 heeft sinds 2 weken oorbellen.Ze zat echt dagelijks aan mijn oorbellen dus vondt het wel tijd dat chloe ze ook kreeg,helemaal niet eens gehuild.Na 2 dagen was het ene oor nog rood.volgende ochtend wil de oortjes ontsmetten oorbel weg van het rode oor,er at gewoon een wondje waarschijnlijk was die oorbel te strak geschoten.Alles afgezocht maar nee geen oorbel maarja pas verhuisd nog geen plinten.Gelijk maar nieuwe oorbellen halen wel zweerknopjes natuurlijk.Nu komt ze er niet meer aan want deze hebben wel de ruimte.De eerste oorbellen waren echt van die ouderwetse oorbellen met sluiting die heel moeilijk los te krijgen zijn,nu heeft ze gouden met een dichte achterkant.Ze komt er gelukkig niet meer aan.Dit was ook de enige in assen die het voor 5 jaar doet.Dus ja stel dat je baby dit had gehad en dan,zit je mooi met het probleem

oorbellen

Bericht geplaatst door: Deborah, 16:32 13-08

mijn dochtertje is 10 weken en heeft oorbelletjes.
ze heefter geen last van, en k heb het bewust zo vroeg gedaan zodat ze ermee opgroeit, als ze ze later krijgt sn is het nieuw voor ze en dn gaan ze die oorbellen eruit halen. dus zo doende

31047966105

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 13:13 26-06

cL0DoT Say, you got a nice blog article. Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: sandra, 12:06 16-08

bij kremer in paddepoel groningen schieten ze 2 gaten tegelijk.

37925314054

Bericht geplaatst door: best seo company, 20:50 11-06

s3hHAx Thanks for sharing, this is a fantastic article post.

28676244646

Bericht geplaatst door: tagesgeldzinsen vergleich, 12:38 12-06

I really like and appreciate your blog.Really looking forward to read more. Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: DEBBY, 11:46 05-09

laten we inderdaad gewoon respect hebben voo iders mening en niet overal een korretlej zout op leggen. mijn dochter heeft gisteren haar oorbelletjes gekregen en ja zeker omdat wij het leuk vinden. haar reactie bij het zetten van de oorbellen was niets in vergelijking bij het krijgen van een vactinatie op het consultatie bureau. en de mensen van het consultatie bureau hebben nu eenmaal de gaven om overal een drama van te maken. ik wil niet veel zeggen maar als we het nu gaan hebben over de gezondheid en veiligheid van de kinderen en dat we vooral moeten doe wat het beste is voor de kinderen wil ik wel eens weten waarom alle consultatie bureau's kinderen blijven inenten. in de vactinaties zitten ook stoffen die schadelijk en zelfs dodelijk zijn voor mensen. je zou ervan schikken als we alles eens uit zouden pluizen. ik vonh mijn dochter zonder haar oorbellen prachtig maar nu nog veel mooier. nee ze heeft het niet nodig en nee ze heeft er niet om gevraagt, ze vraagt wel om koekjes moet je eens gaan opzoekn wat kinderen kunnen krijgen van E500 die in een hoop dure kinder koekjes zitten. dus iedereen met een mening schap alles in je huis en kijk eerst een goed wat je je kind allemaal via de voeding geeft wat zeer grote gevolgen heeft. leef genieten en heb respct. wat je geeft krijg je terug

oorbellen

Bericht geplaatst door: DEBBY, 11:50 05-09

mijn dochter is trouwens 19 maanden oud.

24866808324

Bericht geplaatst door: nice penalty removal, 16:40 25-06

1tkl04 A big thank you for your post.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Papa, 11:36 30-10

Ja zelf laten kiezen, met alles,, want anders is het zielig. Wat ze eten wanneer ze slapen hahaha

oorbellen

Bericht geplaatst door: Marcia, 13:13 17-11

OMG! Als jullie nou gewoon antwoord op de vraag hadden gegeven en niet steeds al die meningen etc. dan was ik nu niet zo in de war geweest! Ik ben eindelijk na lang denken en denken en denken zover dat ik morgen gaatjes wil laten schieten bij mijn dochtertje van 1, lees ik dit... Ja nu weet ik het niet meer!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Lolita, 15:50 16-12

Bah bah wat een gezijk allemaal om een paar oorbelletjes.

geloof echt niet dat je kindje in shock kan raken bij het schieten van oorbellen, anders zou dat toch ook gebeuren op het consultatie bureao tijdens de prikjes die ze krijgen. Wat een domme verhalen zeg.

mijn kindje is nu drie maanden en ik ga morgen ook oorbelletjes met haar schieten. beter nu dan later omdat ze nu het besef niet zo heeft en er niet aan gaat zitten. als ze ouder is dan gaan ze eraan peuteren enz enz. dus beter zo jong mogelijk toch.

en ja ik vind het ook mooi staan bij een meisje, het hoort gewoon zo vind ik. en dan beter nu dan later ivm pulken enz enz

groetjes Lolita

oorbellen

Bericht geplaatst door: Shanna, 17:14 01-02

Mensen mensen toch!!! Laat iedereen in zijn waarde!!! als iemand oorbellen wil laten zetten bij zijn/haar kindje laat diegene!! Ze hebben toch niet om jullie mening gevraagd!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Patricia, 21:08 03-02

Mijn dochter van 2,5 jaar vraagt al bijna een jaar om oorbellen. We hebben uitgelegd dat hoe het gaat, dat het pijn doet en we zijn wezen kijken hoe oorbellen bij iemand anders geschoten werden. Nog steeds wil ze het.
Overal zitten voor- en nadelen aan en dat is toch pet kind en per situatie anders. Je moet gewoon doen wat je hart je in geeft.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Patricia, 21:08 03-02

Mijn dochter van 2,5 jaar vraagt al bijna een jaar om oorbellen. We hebben uitgelegd dat hoe het gaat, dat het pijn doet en we zijn wezen kijken hoe oorbellen bij iemand anders geschoten werden. Nog steeds wil ze het.
Overal zitten voor- en nadelen aan en dat is toch pet kind en per situatie anders. Je moet gewoon doen wat je hart je in geeft.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Didem, 22:57 03-02

Weet er iemand waar ze oorbellen schieten voor baby's vanaf 4 maanden? in omgeving tiel?

oorbellen

Bericht geplaatst door: Sweetniki, 00:14 29-03

Oh my goodness it's just a prik!! It's less pain than a vaccination shot which they also get the first 3 months!! Volgens mij bij het kruiskade Rotterdam doen ze dat!! En ook ergen bij de haagse markt !!

oorbellen

Bericht geplaatst door: Heidi, 13:45 20-05

Mijn dochtertje is 2 weken geleden 1 jaar geworden en heeft toen oorbelletjes gekregen. Ze heeft NIET gehuild. Het gaat zo snel. Ze heeft er ook nog niet 1x aangezeten. Ze zijn niet ontstoken, totaal nergens last van. Ik had de titanium genomen want die hebben het minst kans op onsteking e.d. Je hoeft ook niet meer te draaien en druppelen met Sterilon e.d. Gewoon geen aandacht aan geven, dan gaat ze er ook niet aan zitten. Ze zijn keurig geschoten (alle 2 de kanten tegelijk) bij juwelier Schrauwen in Zundert (nabij Breda). Groetjes van Heidi

91683737328

Bericht geplaatst door: awesome things!, 23:44 30-12

Xsbgig I really like and appreciate your post.Thanks Again. Keep writing.

53656089426

Bericht geplaatst door: awesome things!, 00:58 10-01

NYosY3 Very informative blog post.Really thank you! Really Cool.

59777796489

Bericht geplaatst door: check it out, 23:31 19-01

z3EiCO Very neat blog article.Thanks Again. Fantastic.

oorbellen

Bericht geplaatst door: f, 00:49 16-07

Mijn dochter heeft al vanaf 3 weken oorbellen (inmiddels 1 jaar).
Is nog nooit iets mis mee gegaan, nog nooit uitgetrokken of wat dan ook, maar zou alleen met ringetjes een tijdje wachten of knopjes waar iets aan hangt.

oorbellen

Bericht geplaatst door: hahaha, 16:37 27-07

1 en al gezeur hier mijn dochter en ik komen allebei uit spanje en daar wordt het bij de geboorte al gedaan met chirurgisch draad dus laat de mensen hun eigen gang gaan of zal ik ook ff respectloos gaan gedragen? Jullie zeggen wel later kunnen ze zelf kiezen en nu niet maar er zijn er genoeg die later niet meer duren. Misschien is het in je eigen cultuur vreemd ga dan niet bij anderen zeiken

oorbellen

Bericht geplaatst door: mandy, 20:15 16-09

ik heb mijn dochter na vier dagen oorbellen gegeven ! het is niet zielig en doet geen zeer,het is pas zielig en pijnlijk als ze 6 maanden zijn of ouder als iemand de gaatjes erin "schiet"

11939602654

Bericht geplaatst door: stunning service, 21:10 05-04

SFRHan I cannot thank you enough for the article post.Really thank you! Really Cool.

oorbellen

Bericht geplaatst door: michaela, 20:45 26-11

ik heb vraag waar kan ik oorbellen zetten voor mijn kind? mijn kind is een jaar al en tot nu toe zoek ik waar zetten ze oorbellen !?
en ja ik ben tjechies dus is normaal van af geborte dat meid oorbellen heb!!

oorbellen

Bericht geplaatst door: michaela, 20:50 26-11

mijn kind is nu al 1jaar en waar ik uit kom is normaal dan kind gelijk naa geborte oorbellen krijg !!mijn vraag is waar kan ik ze laten zetten bij mij doe ze dat pas als kind 4jaar is !! waar kan gaatjes laten schieten??

35722658782

Bericht geplaatst door: nice seo guys, 20:26 20-11

VKP7Bn wow, awesome article. Will read on...

36165895831

Bericht geplaatst door: awesome site, 20:44 20-11

D8t4id Great, thanks for sharing this article.Really looking forward to read more.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Mammi, 12:54 29-11

Je kan je kindje vanaf 2 mnd al prikken. Gewoon doen want hun kraakbeen is dan nog niet echt gevormd dus pijn in min. alleen beetje schrik van pistool maar voor de rest NIX mis mee. meisjes zijn en blijven meiden hoe eerder gaatjes hoe beter.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Mammi, 12:54 29-11

Je kan je kindje vanaf 2 mnd al prikken. Gewoon doen want hun kraakbeen is dan nog niet echt gevormd dus pijn in min. alleen beetje schrik van pistool maar voor de rest NIX mis mee. meisjes zijn en blijven meiden hoe eerder gaatjes hoe beter.

oorbellen

Bericht geplaatst door: Daphne, 12:45 19-12

Even off topic:
Echt bijzonder grappig om deze reacties te lezen... volgens mij geeft 95% een mening, maar geen antwoord op de vraag...
Als jullie iemand op straat met een sigaret bij een klein kind zien staan, ga je daar dan ook zo tegen tekeer? Of is het gewoon lekker makkelijk om mensen anoniem af te zeiken?

Mijn bek valt open bij de reactie van: ick, (12:53 04-03). Waar heeft zij Nederlands geleerd?? En dat durft anderen achterlijk te noemen...

Een vaccinatie (in een SPIER!) doet meer pijn. Als je baby daar niet van in shock raakt, dan overleven ze een paar gaatjes ook wel... Hoeveel babies (jongetjes) worden er na hun geboorte besneden? Vragen zij daar om? Hebben zij een medische noodzaak? Nee toch...

Ik bepaal zelf wel wat er met mijn kind gebeurt. En wat een ander daar voor mening over heeft, dat zal me een zorg zijn...

Maar even 'on Topic': bij Claires doen ze het ook, volgens